Hi! Welcome Back and Stay Tune! Cepat Sekali Muslimah Malaysia Ikut Trend Lindsay Lohan. Gambar2 Ni Bakal MENGEJUTKAN Ramai !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Cepat Sekali Muslimah Malaysia Ikut Trend Lindsay Lohan. Gambar2 Ni Bakal MENGEJUTKAN Ramai !!!

Cepat Sekali Muslimah Malaysia Ikut Trend Lindsay Lohan. Gambar2 Ni Bakal MENGEJUTKAN Ramai !!! | Nama saya Boy. Satu hari saya pi temankan anak pi mandi di swimming hotel. Apa yg mengejutkan adalah….. Saya jumpa pakaian mandi Lindsay Lohan di Malaysia!. Ni la suara hati saya masa pertama kali lihat koleksi BAkini Keluaran Bella Ammara ni.

Baru-baru ni kan heboh satu dunia bila Lindsay Lohan, artis Barat yang pernah menggemparkan dunia hiburan dengan kontroversinya ditahan di penjara akibat memandu dalam keadaan mabuk, terlibat dengan ketagihan dadah, alkohol dan lebih memilukan lagi dia hampir dibunuh oleh bekas kekasihnya sendiri, Egor Tarabasov pada tahun 2016.

Mungkin waktu tu jiwanya dalam keadaan yang sangat gelisah. Cuma baru-baru ni sekali lagi dunia hiburan digemparkan dengan perubahan mendadak Lindsay Lohan. Dia dilihat sedang memakai pakaian mandi yang sangat tidak seksi, sopan, tidak menampakkan bentuk tubuh tetapi tetap menampilkan ciri-ciri wanita yang mementingkan fesyen yang up-to date masa tengah bercuti kat Thailand baru-baru ni. Fesyen ini di panggil Burkini oleh masyarakat Perancis.

Ni la yang buat saya teruja bila dapat tahu Bella Ammara pun ada keluarkan pakaian mandi muslimah BAkini yang menutup aurat dan longgar dan seakan menyerupai dengan pakaian mandi yang Lindsay Lohan pakai masa bercuti kat Thailand tu. Jangan-jangan Lindsay Lohan pun terinspirasi daripada baju renang Muslimah keluaran Bella Ammara ni kot. Hehe!

Lindsay Lohan dilihat lebih anggun dan tenang dengan perubahan terbarunya. Mungkin inilah ketenangan yang dia cari selama ni. Dia pun dikabarkan tengah mendalami Al Quran dan korang boleh tengok kat Instagram Lindsay Lohan ni dia ada post ayat Al Quran.

Sempena kedatangan Ramadhan yang tak lama lagi akan menyapa kita ni jom sama-sama kita doakan Lindsay Lohan ni diberikan petunjuk untuk memeluk Islam. Tolong saya sebarkan info ni ya supaya lebih ramai manusia mendoakan dia. Bayangkan dengan perkongsian kita ni akan makin ramai yang mendoakan kebaikan buat Lindsay Lohan ni maka akan bertambah makbul la doanya. InsyaAllah yang turut mendoakan dan yang turut berkongsi cerita ni pun dikira sebagai saham akhirat kita juga seandainya Lindsay Lohan ni masuk Islam.

Sebarkan dan doakan ye semua! Kredit Boy.

Berbalik kepada cerita apa aku nampak kat swimming hotel dengan anak saya tu…Leh tengok BAkini muslimah Malaysia lagi Atau nak order pun boleh. Cepat2. Wow! Ni ke BAkini –> (http://ift.tt/2oNhZ0l) tu??? Website : BAkini Muslimah Cantik …Lawa giler!!!




Nak tengok lagi atau nak order boleh ke website –> Koleksi Pakaian Renang Bella Ammara

The post Cepat Sekali Muslimah Malaysia Ikut Trend Lindsay Lohan. Gambar2 Ni Bakal MENGEJUTKAN Ramai !!! appeared first on SAYALUVISLAM.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oNlF1V

✍ Sumber Pautan : ☕ SAYALUVISLAM


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.