Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Menggigil tubuhku menahan marah melihat isteri bermesra dengan maduku” - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Menggigil tubuhku menahan marah melihat isteri bermesra dengan maduku”

(Dari Kisah Rumah Tangga)

Saya seorang suami kepada 2 orang cahaya mata.. baru-baru ni saya bermimpi isteri saya bernikah lagi 1 dengan seorang lelaki.. dengan erti kata lain saya telah dimadukan oleh isteri.. dalam mimpi tu isteri saya memakai pakaian pengantin dan bersiap hendak bernikah..

Dia arahkan saya untuk menjaga anak kami yang masih kecil..dalam mimpi tu isteri saya telah selamat bernikah dengan seorang lelaki.. setelah selamat bernikah diorang balik ke rumah kami dengan pakaian pengantin.. isteri arahkan saya untuk menjaga anak kami sementara dia hendak bersama suami ke 2 nya..

Isteri siap berpesan supaya jangan ganggu ketika diorang tengah bersama.. malam tu dorang masuk bilik dan kunci pintu.. ketika itu saya sedang menonton tv dekat ruang tamu.. saya terdengar gelak ketawa diorang dari dalam bilik.. kadang-kadang bunyi suara merengek.. hati saya ketika itu sudah menjadi panas.. Allah sakit nye hati tuhan saja yang tahu.. dengan geram saya menolak daun pintu sekuat hati.. apa yang saya lihat diorang tengah bercumbuan dari atas katil..mengigil tubuh saya menahan marah..😡  sedar-sedar je saya mengucap pnjang..

Saya lihat isteri kat sebelah saya terus cubit-cubit tampar isteri sambil jerit-jerit..😭  walaupun tahu mimpi saya tak dapat menahan rasa sakit hati.. saya tampar-tampar isteri sebab nak balas dendam atas rasa sakit hati saya.. isteri yang tengah tidur terkejut dengan tindakan saya.. saya yang sedang menaip mesej ni masih lagi sakit hati dengan mimpi tu.. walaupun dah seminggu berlalu.. Allah lame nya nak hilang kan rasa sakit hati ni.. sekarang baru lah saya sedar kenapa ramai wanita marah apabila suami nya hendak berkahwin lain.. saya sudah merasai nya walaupun dalam mimpi.. kalau la ditakdirkan wanita boleh bernikah lagi 1 rasanye saya tak sanggup ya Allah.. betul-betul tak sanggup.. mungkin ramai lelaki yang meroyan apabila perempuan dapat berkahwin lebih dari 1 huhuhu..

Jadi sedar la suami-siamo diluar sana.. hati perempuan mana sanggup melihat suami nye bersama insan lain.. kalau la ditakdirkan isteri boleh bernikah lebih dari 1 anda pun tak sanggup rasenye melihat isteri bersama lelaki lain.

Sekadar luahan hati seorang suami.. jangan kecam saya ye huhu..sekadar nak kongsi kepada anda diluar sana..

The post “Menggigil tubuhku menahan marah melihat isteri bermesra dengan maduku” appeared first on The Alternatif.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oZbnMN

✍ Sumber Pautan : ☕ The Alternatif


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.