Hi! Welcome Back and Stay Tune! “Saya dan Redza dah lama berkawan” – Ayda Jebat - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

“Saya dan Redza dah lama berkawan” – Ayda Jebat

Sebelum ini ada yang mendakwa bahawa pelakon Ayda Jebat dan Redza Rosli sedang menjalinkan hubungan. Menambah kuat lagi dakwaan itu apabila pada malam Anugerah DFKL baru-baru ini Redza telah merangkul bahu aktres cantik itu.

Walau bagaimanapun Ayda menepis dakwaan itu tidak benar dan berkata, peminat mempunyai tanggapan masing-masing dan berbeza-beza, namun bagi dirinya dia tidak boleh memuaskan hati semua orang.

“Peminat, mereka ada maca-macam harapan dan tentunya bukan kepada saya saja, ini termasuklah Redza juga.

“Bagi saya sendiri, saya tak boleh nak puaskan hati semu orang. Saya hanya boleh jaga hati saya dan juga kedua orang tua saya sahaja.

“Saya tahu jaga batas saya, kalau rasa saya sesuai dengan Redza aminkan saja,” ujarnya.

Ayda yang ditemui ketika menghadiri upacara sambutan ulang tahun pertama tonton VIP sekali gus dilantik sebagai duta baru, menyifatkan andai pemilihan dia dan Redza adalah kerana sensasi, dia melihat dari segi perspektif yang baik.

“Bagi saya tak ada masalah kalau mereka rasa ini satu sebab saya diambil sebagai duta tonton, saya positif selagi komitmen ini digunakan untuk kebaikan bersama.

“Kalau ada pengikut yang bagus untuk pasangan ini kenapa tidak, malah saya dan Redza bukan untuk platform ini saja, kami memang banyak bekerjsama.

“Saya dan Redza tak ada isu dan kontroversi yang begitu serius. Pandangan saya peluang yang datang seperti tawaran duta, adalah perkara yang positif dan kita kena lah jadikan ia positif, kalau negatif impaknya saya mungkin akan kurangkan gambar dengan dia atau apa cara sekalipun demi kebaikan.

“Kalau asyik fikir negatif macam mana nak berkawan dengan dia, rasa sedih nanti. Saya dan Redza dah lama berkawan,” katanya.

Peminat mana yang tak suka kalau Ayda dan Redza disatukan, masing-masing single dan sepadan pun. Bak kata Ayda kalau suka aminkan saja. Amin.

The post “Saya dan Redza dah lama berkawan” – Ayda Jebat appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2o7Ni7k

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.