Hi! Welcome Back and Stay Tune! Pelakon Malaysia ditangkap di medan sorok dadah dalam dubur - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Pelakon Malaysia ditangkap di medan sorok dadah dalam dubur

Pelakon Malaysia ditangkap di medan sorok dadah dalam dubur|Seorang pelakon popular Malaysia Hari ini di tangkap oleh polis bandara Kualanamu Medan selepas polis negeri itu menemukan dadah jenis syabu yang disorokkan di dalam duburnya lapor Tribun medan

Benjy atau nama sebenarnya Khaeryll Benjamin Ibrahim sekali lagi berhadapnan dengan pihak berkuasa,namun kali ini dia berdepan dengan polis luar negara.

Benjy anak kepada Allahyarham Azean Irdawaty itu diberkas setelah dua paket syabu berjaya dikeluarkan dari duburnya oleh pasukan keselamatan selepas dia mendarat di Lapangan Terbang Kualanamu, Medan.

Menurut Ketua Pengawasan dan Pelayanan Kastam dan Cukai Lapangan Terbang Kualanamu, Zaky Firmansayah, Benjy tiba di lapangan terbang berkenaan menggunakan pesawat Malindo Air dari Kuala Lumpur untuk bertemu rakannya.

“Setelah dilakukan pemeriksaan, ditemukan dua bungkus syabu seberat 14 gram yang disembunyikan di duburnya.

“Suspek mengaku membeli syabu daripada seseorang di Kuala Lumpur. Suspek juga pernah didakwa kerana kes sama (dadah) di Malaysia sebanyak empat kali sekitar 2015,” ujarnya.

Laporan berkenaan turut menyebut, Benjy kini ditahan untuk siasatan di sebuah balai polis di sana.

The post Pelakon Malaysia ditangkap di medan sorok dadah dalam dubur appeared first on Eberita.org.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oT9qj5

✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.