Hi! Welcome Back and Stay Tune! Inilah Kisah Sebenar Antara Dyana Sofya Dan Zairil Khir Johari…Dyana Tak Togok Arak,Tapi Minum Sirap Limau - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Inilah Kisah Sebenar Antara Dyana Sofya Dan Zairil Khir Johari…Dyana Tak Togok Arak,Tapi Minum Sirap Limau

loading…
loading…
Inilah Kisah Sebenar Antara Dyana Sofya Dan Zairil Khir Johari…Dyana Tak Togok Arak,Tapi Minum Sirap Limau

PELBAGAI sifir telah bermain dalam media sosial mengenai isu melibatkan dua pemimpin muda DAP iaitu Dyana Sofya Mohd Daud dan Zairil Khir Johari.

Bermula dengan beberapa keping gambar intim mereka berdua yang tular semasa proses kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) Teluk Intan beberapa tahun lalu, polemik hubungan sulit kedua-dua mereka tidak terhenti di situ sahaja.

Beberapa bulan yang lalu tersebar pula video berdurasi pendek yang memperlihatkan seorang lelaki menyerupai Zairil sedang berpelukan mesra sambil menari dengan seorang gadis yang turut menyerupai Dyana Sofya.

Namun seperti kelaziman, Zairil tampil menafikannya. Manakala Dyana Sofya juga turut mengubah isu dan bermain persepsi sendiri.

Kini tular pula beberapa keping gambar mereka berdua lagi. Kali ini amat jelas kelihatan mimik muka Dyana Sofya sedang bercumbuan dan bermesra dengan Zairil di sebuah restoran murah sambil meminum sejenis minuman yang tidak diketahui status halalnya.

Ya memang benar Dyana Sofya dan Zairil sudah bersuara mengenai isu-isu berkenaan. Namun ia hanya sekadar berlegar di sekitar media sosial dan penafian yang mereka berdua lakukan tidak begitu kukuh dari segi fakta dan undang-undang.

                      

Oleh yang demikian, amatlah wajar bagi Zairil dan Dyana Sofya untuk bertindak membuat laporan polis mengenai perkara ini sekiranya gambar-gambar yang ditular oleh sesetengah pihak itu merupakan suatu yang tidak benar.

Ini bukanlah bagi mencari kesalahan mana-mana pihak, sebaliknya ia bertujuan untuk menjernihkan nama mereka sekiranya ia suatu tindakan fitnah atau sekadar gambar rekaan.

Marilah kita sama-sama tunggu adakah Dyana Sofya dan Zairil sudi untuk membuat laporan polis ke atas gambar-gambar yang tular itu jika benar mereka tidak melakukannya

Jangan Lupa Like Page Ini Untuk Mendapatkan Segala Berita Yang Paling Terkini!!

The post Inilah Kisah Sebenar Antara Dyana Sofya Dan Zairil Khir Johari…Dyana Tak Togok Arak,Tapi Minum Sirap Limau appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2o6taT6

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.