Hi! Welcome Back and Stay Tune! Xiaomi Redmi 4X Akan Dijual Di Malaysia 22 April Ini – Berharga RM679 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Xiaomi Redmi 4X Akan Dijual Di Malaysia 22 April Ini – Berharga RM679

Xiaomi Redmi 4X dilancarkan di China pada akhir Februari lalu. Ia kini disahkan akan mula dijual di Malaysia pada 22 April ini dengan harga RM679 sebuah.

Xiaomi Redmi 4X ialah peranti dengan skrin 5″ IPS LCD HD, pemproses Snapdragon 435, RAM sebesar 3 Gigabyte dan storan 32 Gigabyte (MikroSD sehingga 128 Gigabyte). Kamera utama 12-Megapixel f/2.0 dengan sistem pemfokusan PDAF dipadankan dengan kamera hadapan 5-Megapixel f/2.2. Rakaman video tertinggi yang boleh dilakukan ialah pada resolusi 1080P.

Bateri sebesar 4100 mAh disertakan dengan kemampuan bertahan sehingga 18 hari menurut Xiaomi. Tidak seperti kebanyakan peranti yang dilancarkan tahun ini, Redmi 4X masih mengekalkan port pengecasan MikroUSB.

Pengimbas cap jari berbentuk bulat diletakkan pada panel belakang dan terdapat juga pemancar infra merah pada bahagian atas peranti. Dua warna ditawarkan di Malaysia iaitu Matte Black dan Champagne Gold

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oXrsTl

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.