Hi! Welcome Back and Stay Tune! MYNIC Kini Menjanjikan Pengaktifan Nama Domain .MY Dalam Tempoh Sejam - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

MYNIC Kini Menjanjikan Pengaktifan Nama Domain .MY Dalam Tempoh Sejam

Bagi anda yang sedia membuat pembelian nama domain .MY, mungkin ketahui yang mana ia mengambil masa yang lama untuk pengaktifan nama domain berkenaan jikalau dibandingkan dengan penawaran nama domain .com, .net dan sebagainya. Kini, dalam usaha penambah-baikkan perkhidmatan mereka, MYNIC hari ini mengumumkan mereka akan mengaktifkan nama domain dalam tempohbsejam selepas pendaftaran.

MYNIC mengatakan mereka akan mengaktifkan nama domain .MY yang didaftarkan dalam tempoh sejam selepas pendaftaran – tidak kira hari bekerja atau hari cuti.

Perkembangan ini boleh dikatakan sesuatu yang dipuji, apatah lagi jikalau dibandingkan dengan sekitar dua tahun lepas yang mengambil masa sekitar 6 jam.

Kini, mungkin masalah seterusnya yang perlu diambil berat oleh MYNIC adalah panel pengurusan domain mereka yang sudah sekian lama tidak menerima sebarang kemaskini.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2piURYS

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.