Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ibu Terkeujut Lihat Pampers Anak Berlumur Darah Selepas Bermain - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ibu Terkeujut Lihat Pampers Anak Berlumur Darah Selepas Bermain

Ibu Terkeujut Lihat Pampers Anak Berlumur Darah Selepas Bermain|Anak kecil pasti seronok bila diajak ke tempat permainan. Ibu bapa biasanya akan berdiri di samping dan menjaga keselamatan anaknya. Tetapi, sebagai manusia pasti mempunyai kekurangan, satu kejadian memilukan berlaku di luar negara dan kemalangan tersebut berlaku di tempat permainan kanak-kanak.

Seorang ibu bernama Amy Smith membawa puteri kecil (Demi) ke taman permainan berhampiran rumah untuk bermain. Sebelumnya ,Amy selalu membawa Demi bermain di taman tersebut dan selama ini tidak pernah terjadi apa-apa. Namun siapa yang menyangka, ketika Amy baru saja mahu duduk di kerusi taman, tiba-tiba dia melihat kejadian yang sangat mengerikan.

Permainan kegemaran Demi adalah gelongsor, tapi permainan kegemarannya malah mendatangkan kecelakaan. Selesai meluncur, Demi tiba-tiba menangis kuat, dan Amy cepat-cepat berlari mendapatkannya, Demi pun menghampiri Amy dengan punggung sebelah kanan penuh berdarah.

Kejadian ini tentunya sangat mengejutkan Amy, sama sekali tidak terfikir bahawa taman permainan boleh menyebabkan kemalangan seteruk ini pada kanak-kanak. Apabila diperiksa, rupanya ada pecahan kaca yang sangat tajam. Amy sangat menyesal kerana dia sudah lalai dan tidak memeriksa gelongsot tersebut sebelum membiarkan Demi meluncur.

Demi segera dibawa ke hospital dan Amy melaporkan perkara ni kepada polis. Setelah disiasat, polis mendapati bahawa ada insan yang sengaja meletakkan serpihan tersebut.

Amy tentunya sangat marah, namun tidak boleh berbuat apa-apa. Amy hanya boleh kongsikan kejadian ini di internet agar ibu bapa dapat lebih berhati-hati ketika membawa anak bermain di luar rumah.

Ya, dunia ini memang penuh kejahatan, dan anak-anak menjadi sasaran penjahat tersebut! Kongasikan kisah ini kepada kawan-kawan dan keluarga, jangan sampai kerana sedikit kelalaian, anak-anak yang tidak tahu apa-apa menjadi mangsa!

The post Ibu Terkeujut Lihat Pampers Anak Berlumur Darah Selepas Bermain appeared first on Eberita.org.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2o5P5JX

✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.