Hi! Welcome Back and Stay Tune! Demam Panas, Aaron Aziz Dikejarkan Ke Hospital - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Demam Panas, Aaron Aziz Dikejarkan Ke Hospital

SIAPA tidak kenal Aaron Aziz yang merupakan satu nama besar serta juga tidak asing lagi dalam dunia hiburan Malaysia dan Singapura.

Kehadiran figura kacak ini bukan sahaja berjaya mencuri tumpuan ramai peminat malaha bakat bintang filem ini juga dilihat semakin bersinar hingga ke hari ini.

Bagi mereka yang mengikuti perkembangan terbaharu pelakon ini, pasti sudah tahu Aaron kini sedang terlantar sakit di hospital.

Aaron Mustapha Aziz atau lebih dikenali sebagai Aaron Aziz telah dikerjakan ke Pusat Perubatan Prince Court di ibu negara gara-gara mengalami demam panas yang teruk, malam tadi.

Menurut isteri yang juga merupakan pengurusnya, Diya Halik, suaminya dalam perjalanan pulang ke rumah selepas selesai penggambaran drama di sebuah lokasi, sebelum suhu badan naik secara mendadak.

“Ketika dalam perjalanan, tiba-tiba Aaron mengadu tidak sedap badan kepada pembantu peribadinya. Jadi, penyaman udara kereta terus saja ditutup.

“Pada mulanya, suhu badannya cuma 37 darjah Celsius, tetapi tidak sampai sejam, ia naik mendadak sehingga 39 darjah.

“Kebetulan, saya tidak bersamanya ketika itu kerana berada di Hong Kong. Saya terus menghubungi pemandu, memintanya menghantar Aaron ke hospital,” katanya dipetik BH Online.

Ekoran bimbang dengan keadaan suaminya, Diyana mengambil keputusan untuk segera pulang ke tanah air.

Bagaimanapun Diyana berkata, suhu badan suaminya ketika ini sudah mula stabil namun masih lagi berada dalam keadaan yang lemah.

“Doktor memberitahu, jumlah sel darah putih Aaron meningkat. Aaron pun masih lagi lemah,” tambahnya.

Sementara itu, Aaron turut memuat naik satu gambar serta kapsyen di Instagram miliknya berkongsi pengalaman saat-saat berhadapan dengan rasa sakit yang sukar untuk digambarkan.


“Baru sahaja buat video tentang orang sakit. Semalam tiba-tiba temperature naik 39.3. Anak-anak dah nangis. Felt like it was my time to go. Funny thing was at work we talking about #AdamMukhriz bertarung nyawa untuk keluarga.

“Last night ALLAH gave me a lesson I will never forget. It came like the wind and body total shutdown. But in my head was nothing but my kids and family. Told ALLAH please my work not done. Please don’t take me back like this,” tulisnya menerusi posting berkenaan.

Posting yang mendapat lebih daripada 28,000 likes itu telah menerima reaksi yang pelbagai daripada netizen.

Rata-rata netizen dilihat meninggalkan kata yang positif menerusi ruangan komen Instagram pelakon itu.

Apa-apapun bersama-samalah kita mendoakan agar Aaron cepat sembuh dan kembali pulih sepenuhnya.– MYNEWSHUB.CC/AM

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ BeautifulNaara

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2z8Phuj

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.