Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Kawan banyak 'makan luar' sebab isteri dah longgar' - Suami desak isteri bersalin secara pembedahan - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Kawan banyak 'makan luar' sebab isteri dah longgar' - Suami desak isteri bersalin secara pembedahan

Entah apa yang berada di fikiran lelaki ini. Apakah dia berkahwin dengan isteri hanya kerana seks? Atau kerana mahu hidup bersama sepanjang hayat? Hanya kerana terpengaruh dengan kata-kata kawan, si suami sanggup suruh isteri yang tidak mempunyai sebarang masalah kesihatan bersalin secara pembedahan. 
MIN, saya mengandung enam bulan dan suami suruh saya bersalin secara pembedahan. Tetapi, boleh ke hospital kerajaan bagi kalau kita minta? 
Saya bertanya kepada suami, kenapa dia meminta saya bersalin secara pembedahan. Dia jawab, 
"Nanti awak punya 'tut' tak diusik. Kalau dah bersalin, nanti bila 'main' tak syok."
Kemudian saya tanya lagi, macam mana dia tahu semua itu? Suami jawab, kawan-kawan dia banyak yang 'makan luar' sebab isteri mereka dah longgar. 
Saya terus naik hantu! Saya kata ibu saya dah tujuh orang anak dan tidak pernah pun bersalin secara pembedahan. 
"Kau memang dasar keparat!" saya terus tumbuk bahu dia. 
"Kalau nak bersalin secara pembedahan, sila sediakan duit untuk bersalin di hospital swasta!" bentak saya pada suami. 
Suami diam seribu bahasa. 
Bengong jantan ni kan? Sekarang saya terfikir nak lari saja. 
Sementara itu netizen menyarankan si isteri akur saja pada permintaan si suami. Namun dengan syarat, lelaki itu juga perlu dibedah sama. 
"Alah, operate je la. Ajak dia sekali. Kau operate keluarkan anak, dia operate keluarkan telur sebab perangai dia serupa pondan tak ada otak. 
"Duit pun tak ada, nak demand macam-macam. Swasta pun tak boleh nak bayarkan, memang wajiblah buang telur lelaki seperti ini." - Akimi Hacchi.


Sumber 'Kawan banyak 'makan luar' sebab isteri dah longgar' - Suami desak isteri bersalin secara pembedahan

✍ Sumber Pautan : ☕ Macam Macam hal laaaa... Anda patut tahu!!!

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2iQXpMt

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.