Hi! Welcome Back and Stay Tune! AMD Mungkin Bakal Hadir Dengan APU Berasaskan Kepada Cipset Zen - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

AMD Mungkin Bakal Hadir Dengan APU Berasaskan Kepada Cipset Zen

Sebelum pengumuman CPU terbaru Ryzen mereka, AMD dikenali kerana siri kad grafik Radeon, dan juga APU (Accelerated Processing Unit) mereka – yang mana menggabungkan prestasi komputasi dan grafik semua dalam satu cip yang sama.

Terbaru, salah seorang pekerja AMD dilihat mengesahkan melalui sebuah perkongsian di Reddit, mengatakan bahawa syarikat tersebut bakal mengumumkan SoC (System on A Chip) APU berdasarkan cipset Zen yang terbaru ini tidak lama lagi.

Pengguna Reddit tersebut juga memberi jangkaan masa untuk tarikh pelancaran produk tersebut, dan ianya berkemungkinan besar akan diumumkan selepas pertengahan tahun 2017 ini.

Jika info tertiris ini adalah tepat, ada kemungkinan besar kita dapat melihat komputer riba yang dikuasakan oleh cipset AMD Zen dengan teknologi pemprosesan grafik Polaris ataupun Vega tidak lama lagi.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2myorV0



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.