Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kanak-kanak berusia 2 tahun ditemui mati di dalam mesin basuh - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kanak-kanak berusia 2 tahun ditemui mati di dalam mesin basuh

Seorang kanak-kanak telah ditemui mati di dalam mesin basuh di kediamannya di Santa Cruz do Rio Pardo, Brazil.

Mangsa yang dikenali sebagai Jaimerson Cardoso Dias Júnior tinggal bersama nenek beliau pada waktu kejadian dan telah ditemui mati oleh pasukan polis yang tiba di tempat kejadian setelah menerima panggilan kecemasan daripada nenek mangsa.

Difahamkan, kejadian itu mula disedari oleh nenek mangsa setelah beliau gagal untuk menghubungi mangsa setelah mencarinya di dalam kediaman beliau.

Mengesyaki sesuatu yang tidak kena telah terjadi, nenek mangsa bertindak untuk menghubungi pihak polis yang kemudiannya tiba di tempat kejadian untuk mencari mangsa.

Mangsa kemudiannya ditemui mati di dalam mesin basuh di dalam keadaan yang menyayat hati.

Berikutan kejadian ini, pihak polis tempatan turut menasihatkan ibu bapa untuk sentiasa memantau pergerakan anak-anak mereka semasa di rumah bagi mengelakkan kejadian yang serupa daripada berulang.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lXKuYG

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.