Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Ura Ura) Samsung Dikatakan Akan Mengumumkan Sehingga Tiga Tablet Baru Pada MWC - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Ura Ura) Samsung Dikatakan Akan Mengumumkan Sehingga Tiga Tablet Baru Pada MWC

Acara pelancaran peranti-peranti baru Samsung bakal berlangsung pada lewat malam ini. Pelbagai desas-desus mengenai apa yang bakal dilancarkan telah sedia diketahui, dan kini desas-desus baru berkongsi lanjut mengenai apa yang dijangka dilancarkan.

Menurut laporan terbaru, ia dikatakan syarikat teknologi Korea Selatan berkenaan bakal mengumumkan tiga tablet baru, termasuk Samsung Galaxy Tab S3 yang sudah lama diketahui, dan juga sebuah headset Samsung Gear VR yang baru.

Headset Gear VR ini diperkatakan akan mempunyai reka-bentuk yang baharu, dan juga bakal datang dengan pengawal tangan. Dalam pada itu, Samsung juga bakal memperkenalkan peranti-peranti baru yang berasaskan teknologi realiti maya dan AR, melalui Samsung Creative Labs.

Selain daripada itu, desas-desus sebelum ini seperti turut memberikan petanda mungkin Samsung hadir dengan Galaxy Book pada acara MWC 2017 ini.

Nampaknya acara pengumuman Samsung bakal menjadi agak menarik walaupun peranti utamanya, Samsung Galaxy S8 tidak akan hadir di situ. Apa-apa pun, tunggukan laporan kami mengenai peranti-peranti yang bakal mereka umumkan sebentar lagi!

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2myTVKq



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.