Hi! Welcome Back and Stay Tune! Nike Pro Hijab Khusus Untuk Atlet Wanita Muslim - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Nike Pro Hijab Khusus Untuk Atlet Wanita Muslim

Kepada anda yang sedang mencari tudung paling sesuai untuk aktiviti lasak, Nike baru menghasilkan Nike Pro Hijab dengan atlet figure skating dari UAE, Zahra Lari adalah atlet pertama yang telah mencuba produk ini.

Zahra+Lari+Nike+Pro+Hijab

Tudung Nike Pro Hijab ini mudah dipakai, ringan serta menggunakan fabrik yang stretchy dan terdapat lubang-lubang kecil pada tudung ini untuk menambahkan pengudaraan.

Nampaknya Nike Pro Hijab ini juga sangat sesuai dipakai ketika berjoging.

Nike Pro Hijab akan dijual dengan 3 warna pilihanwarna, hitam, kelabu dan obsidian.

“Nike Pro Hijab ini direka setelah kami menerima permintaan untuk produk seperti ini dan kami berharap ianya dapat membantu atlet dari seluruh dunia dengan kualiti dan keselesaannya,” kata salah seorang pengarah wanita Nike, Megan Saalfeld.

Zahra+Lari+Nike+Pro+Hijab

Nike Pro Hijab ini hanya akan dijual bermula pada tahun 2017.

Kudos Nike untuk usaha yang murni ini dan kita yakin, jenama tudung tempatan pasti akan mengeluarkan tudung versi mereka untuk kegunaan atlet juga selepas ini.

BACA INI JUGA: Koleksi Pakaian SweetMuslimah Murah Dan Berkualiti

Sumber: thevocket

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2mXrjir



✍ Sumber : ☕ SentiasaPanas


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.