Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kenali Ciri-Ciri Lelaki Gay Daripada Bentuk Jari Tangannya - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kenali Ciri-Ciri Lelaki Gay Daripada Bentuk Jari Tangannya


Sehingga kini, tidak terdapat sebarang alat ataupun apps yang berkesan untuk mengenalpasti seseorang lelaki gay melainkan daripada pemerhatian mata sahaja Kebanyakkan lelaki gay mempunyai bentuk fizikal dan gaya yang berbeza dengan lelaki yang normal.

Sekiranya gayanya kemayu, gerakannya gemulai, atau pakaiannya necis dan wangi, barangkali kita akan terus bergumam dalam hati bahawa lelaki itu adalah seorang gay.

Ada juga mitos yang mengatakan, bahawa gay tidaknya seorang lelaki boleh dilihat dari jari-jemari tangannya. Ternyata, mitos ini ada benarnya. Hal ini disebut dengan digit ratio theory. Beberapa kajian telah membuktikan kebenarannya.

Cuba perhatikan jari tangan anda. Bila jari manis tangan kanan anda lebih panjang daripada jari telunjuk, itu bermakna anda punya banyak hormon testoteron dan cenderung lebih hiperaktif, agresif, dan tidak suka sesuatu yang lembap.

Sebaliknya, jika jari telunjuk lebih panjang daripada jari manis, bermakna hormon estrogen anda lebih banyak sehingga sifat anda pun cenderung sensitif dan emosional. Lantas, apakah orang yang jari telunjuknya lebih panjang bermakna homoseksual? Ternyata tidak juga.

Justeru orang yang panjang jari telunjuk dan jari manisnya sama panjang kebanyakan adalah homoseksual (baik lelaki atau wanita). Sebuah kajian yang dilakukan oleh Wndy M Brown dan pasukannya yang dimuatkan dalam Archieves of Sexual Behavior ikut menguatkan hal tersebut.

Dalam pengajiannya, Brown mendapati bahawa ada hubungan tak langsung antara nisbah panjang jari manis dan jari telunjuk dengan perilaku lesbian pada wanita. Mereka yang jari manisnya lebih panjang punya orientasi seksual sesama jenis.

Sumber: CARI forum


✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2w0hr9r

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.