Hi! Welcome Back and Stay Tune! Panas! Sajat Pernah Antara Miss Pondan Malaysia 2010 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Panas! Sajat Pernah Antara Miss Pondan Malaysia 2010

TAK habis-habis lagi nampaknya kontroversi yang melanda personaliti media sosial dan pengasas kosmetik Nur Sajat ini.

Hari demi hari ada sahaja berita kurang baik tentang dirinya sehingga menjadi topik bualan hangat ramai netizen.

Sebelum ini, Sajat pernah mencetuskan sensasi apabila dia mendakwa bahawa dirinya itu bukan wanita mahupun lelaki.

Bagaimanapun selepas kecoh dengan pelbagai dakwaan baru-baru ini, dia mengakui pula dirinya sebagai khunsa.

Belum reda isu nampak benjol dalam seluar, kali ini tersebar kembali pula satu rakaman video klip lama yang memaparkan dia pernah menyertai Miss Pondan Malaysia 2010.

BACA : Nampak ‘Benjol’ Pada Seluar, Ini Respon Nur Sajat…

Apa yang lagi mengejutkan adalah pertandingan ratu ‘nyah’ itu dianjurkan secara tertutup di sebuah hotel terkemuka di Pantai Timur dengan berselindung sebalik motif kerja amal untuk membantu golongan yang kurang bernasib baik.

Penyebaran video tersebut sekali lagi usahawan kosmetik ini menarik perhatian netizen. Berdasarkan semakan terkini mendapati, laman blog yang memuat naik video tersebut pula sudah tidak aktif lagi.

Bagaimanapun ia secara tidak langsung mengundang tanda tanya pula tentang pengalaman dan kisah silam usahawan itu yang pernah tercalon sebagai salah seorang Ratu Pondan Malaysia.

Entahlah, lepas ni apa pula pengakuan sensasi Sajat. Mungkin lebih panas? Okay… Sama-sama kita nantikan dan diharapkan lebih positif lah pula untuk kali ini. – MYNEWSHUB/AmyMaizura

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2vUmXvK

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.