Hi! Welcome Back and Stay Tune! Lelaki Suntik Air Mani Sendiri Ke Dalam Telur Ayam Untuk Cipta Raksasa Hibrid - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Lelaki Suntik Air Mani Sendiri Ke Dalam Telur Ayam Untuk Cipta Raksasa Hibrid


Pelbagai jenis manusia pelik yang muncul dengan perangai mereka yang serba aneh itu. Ada antara mereka hanya mahukan publisiti dan tidak kurang pula yang sekadar mahu berkongsi ‘minat’ mereka semata-mata.



Seorang lelaki yang berasal daripada negara luar telah melakukan satu eksperimen yang sangat pelik dan mungkin tidak pernah dilakukan oleh mana-mana saintis atas muka bumi ini.

Lelaki yang tidak mahu dikenali identitinya itu telah menyuntik air maninya sendiri ke dalam sebutir telur ayam bagi menghasilkan raksasa hibrid, campuran mamalia dan reptilia atau lebih tepat lagi, campuran manusia dan ayam.




Setelah melalui pelbagai kaedah saintifik yang dijalankan di dalam sebuah makmal peribadi, lelaki ini telah berjaya mencipta beberapa jenis raksasa yang tidak diberikan nama.

Melalui eksperimen mengarut yang tidak beretika ini, lelaki itu telah menyuntik masuk air maninya sendiri ke dalam nukleus telur ayam secara saintifik. Mari lihat beberapa jenis spesies yang tidak diketahui genetiknya.

Walaupun foto spesies yang terhasil amat memeranjatkan, namun ramai orang yang mempersoalkan kesahihnya gambar tersebut dan menganggapnya sekadar internet hoax semata-mata.


Sumber: http://ift.tt/2rRaojH


✍ Sumber Pautan : ☕ Sehinggit Media News

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2wAUpbf

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.