Hi! Welcome Back and Stay Tune! 5 Artis Korea Yang Diet Ketat Sehingga Berat Badan Mereka Turun Mendadak - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

5 Artis Korea Yang Diet Ketat Sehingga Berat Badan Mereka Turun Mendadak

Selebriti Korea Selatan memang sangat tekenal dengan penampilan mereka yang menawan yang sentiasa menjadi perhatian peminat mereka di serata dunia.

Pelbagai cara yang meraka lakukan untuk mendapatkan potongan padan yang cantik, sama ada melalui pembedahan plastik ataupun mengamalkan program diet ketat.

Diet ketat bukan sesuatu yang baru dari negara itu kerana hampir kebanyaka artis K-Pop turut mengamalkan diet ketat bagi menjaga penampilan mereka. Diet ini membolehkan mereka kelihatan lebih kurus dalam jangka masa yang lebih pendek.

Malah sesetengah daripada mereka kelihatan berbeza sekali selepas mengamalkan program diet ini.

Perubahan bekas kumpulan F(x) ini kelihatan sangat ketara. Jika dilihat kaki dia berisi tetapi sekarang lebih ramping. Wajahnya juga kelihatan agak cengkung sedikit.

Juga mengalami penurunan yang drastik. Peha Eunji kelihatan lebih kurus. Wajahnya pun agak tirus apatah lagi bahagian pipinya.

Jika diperhatikan, tubuh Mina kelihatan lebih kurus dengan lengan dan pahanya juga lebih ramping. Bahagian mukanya dulu agak kurang berisi juka dibandingkan dengan wajahnya dahulu

Tiada siapa sangka Suzy dulu pernah menjadi gemuk. Teman wanita Lee Min Ho ini pernah mempunyai bahagian pipi dan kaki yang agak berisi. Namun sekarang dia kelihatan sangat menawan dengan penampilannya yang kurus.

Artis ini juga pernah melalui penurunan yang drastik terutama di bahagian lali dan lengan. Ia kelihatan lebih ramping setelah berat badannya menurun.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2A2j5ZF

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.