Hi! Welcome Back and Stay Tune! Nasi Ayam ‘Special’ Di Langkawi, Anda Kena Cuba Jika Kesana - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Nasi Ayam ‘Special’ Di Langkawi, Anda Kena Cuba Jika Kesana




Nasi ayam bukanlah makanan yang asing jika berada di Malaysia, ianya adalah salah satu menu kegemaran masyarakat di negara kita.

Tetapi tidak bagi nasi ayam Pak Ya di Langkawi Kedah ini.

Nasi Ayam Pak Ya bukanlah seperti ayam Hainan yang biasa kita makan kerana ianya mempunyai rasa yang tersendiri dan dikatakan antara menu paling laris di sini adalah nasi ayam telur.

Menariknya nasi ayam telur ini adalah ayamnya yang disalut dengan telur persis daging burger special.



Satu set nasi ayam akan dihidangkan dengan sayur,sup dan kicap.

Walaupun menunya dilihat biasa, tetapi rasanya yang sedap dan berbaloi dengan harga telah menggamit kunjungan pelancong serta warga sekitar untuk merasai sendiri Nasi Ayam Pak Ya.

Harga untuk nasi ayam hanya RM5.00 dan untuk nasi ayam telur pula RM6.00.



Tambahan pula, nasi ayam Pak Ya juga turut tersenarai dalam senarai Langkawi Food Trail oleh Tourism Malaysia.

Oleh itu, jika anda mahu ke Langkawi jangan lupa untuk singgah ke kedai ini untuk merasai sendiri keistimewaan Nasi Ayam Pak Ya. -Kedahnews.com



✍ Sumber Pautan : ☕ KAKI PALU

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2z6T8Kk

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.