Hi! Welcome Back and Stay Tune! Sembilan mayat tanpa kepala, dilapah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Sembilan mayat tanpa kepala, dilapah

POLIS menahan seorang lelaki selepas penemuan mengerikan, sembilan mayat yang dipotong-potong serta dilapah manakala kepala dipotong dalam beberapa bekas di apartmen lelaki berkenaan di Zama, pinggir Tokyo, hari ini.

Menurut polis, lelaki itu dikenali sebagai Takahiro Shiraishi berusia 27 tahun dan mayat terbabit ialah lapan wanita serta seorang lelaki.

Polis sedang berusaha mengenal pasti mangsa serta motif dan siapa membunuh mereka.

Buat masa ini, Polis Metropolitan Tokyo menahan Takahiro atas tuduhan memotong satu mayat yang dimasukkan dalam peti sejuk beku, dakwaan yang tidak dinafikannya.

Sebelum ini, polis yang menyiasat kehilangan seorang wanita berusia 23 tahun sejak 21 September lalu, menemui kaitan antara wanita itu dengan Takahiro.

Akhbar Sankei Shimbun melaporkan, wanita itu pernah menulis melalui Twitter ‘Saya mencari seseorang yang mahu mati bersama saya’.

Laporan lain menyatakan Takahiro dengan wanita itu berkenalan melalui laman web yang menyiarkan maklumat mengenai bunuh diri.

Menurut laporan NHK, rakaman CCTV menunjukkan Takahiro dan wanita itu berjalan bersama, Isnin lalu.

Polis pada awalnya menemui dua kepala dalam kotak penyejuk dekat pintu masuk lelaki itu sebelum menemui mayat lain serta anggota tubuh.

Menurut jurucakap polis, pemeriksaan lanjut menemui sembilan kepala manusia dalam pelbagai bekas di apartmen berkenaan.

Takahiro dilaporkan membuang daging serta organ mangsa ke dalam tong sampah.

Menurut Jiji Press, lelaki itu memberitahu polis dia memotong serta melapah mayat mangsa dalam bilik air dan gergaji ditemui dalam biliknya.

Akhbar Sankei Shimbun melaporkan, jiran memberitahu terhidu bau busuk yang tidak pernah dihidunya sebelum ini, yang disangkanya air kumbahan.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2A3bhXM

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.