Hi! Welcome Back and Stay Tune! CCTV Rakam Aksi Pekerja Penghantaran ‘Dajal’ Makanan Pelanggan Mereka Di Dalam Lif - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

CCTV Rakam Aksi Pekerja Penghantaran ‘Dajal’ Makanan Pelanggan Mereka Di Dalam Lif

Sebuah video yang memaparkan aksi jijik seorang pekerja penghantar makanan telah jadi tular di internet.

Video yang dirakamkan menerusi kamera CCTV yang dipasang di dalam lif tersebut telah berjaya merakamkan segala aksi yang tidak sepatutnya dilakukan oleh mana-mana pekerja penghantaran, terutamanya di dalam menghantar makanan.

Pekerja itu telah dirakamkan sedang membuka sebelum memakan makanan yang dihantarkannya seperti ianya merupakan makanan yang dibelinya.

Lebih menjijikkan lagi apabila pekerja tersebut dilihat meletakkan kembali sisa-sisa makanan yang tidak habis dimakannya ke dalam bekas makanan tersebut.

Setibanya di tingkat yang hendak dituju, pekerja penghantaran dilihat mengikat kembali bungkusuan tersebut sebelum menyerahkannya kepada pembeli.

Ramai netizen yang berasa marah dengan insiden tersebut dan mula berasa ragu-ragu untuk memesan makanan selepas mereka menonton video tersebut.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2xCJPyh

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.