Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ahmad Iqbal Tidak Perlu Hadap Muka DSV Lagi? - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ahmad Iqbal Tidak Perlu Hadap Muka DSV Lagi?

EHEMMM… Alahai nampaknya spekulasi mengenai hubungan cinta antara jutawan kosmetik terkenal, Datuk Seri Vida dengan pembantu peribadi, Ahmad Iqbal Zulkefli telah berakhir.

Datuk Seri Dr. Hasmiza Othman atau lebih mesra dengan sapaan Vida mengambil keputusan untuk memindahkan pemuda berusia 23 tahun itu ke jabatan pemasaran dan telah berkuatkuasa sejak semalam (Khamis).

Menurut Vida, kontroversi yang pernah membabitkan dirinya dengan jejaka berasal dari Pasir Mas, Kelantan itu telah mengakibatkan maruah serta imej sebagai usahawan tercalar.

BACA : Pemuda Aswara ‘Boyfriend’ Baru Datuk Seri Vida?

BACA :  Ibu Restu, Andai Jodoh Ahmad Iqbal Bersama DSV

Pemuda Aswara 'Boyfriend' Baru Datuk Seri Vida?

“Buat masa ini jawatan pegawai media dan pembantu peribadi yang disandang Ahmad Iqbal masih kosong dan hubungan saya dengannya tidak awkward serta tidak lebih daripada seorang majikan dan pekerja.

“Sebenarnya, Iqbal agak tergugat bila ditukar kerana tumpuan dia sudah berbeza. Lepas ni, dia kena hadap produk, hadap Pamoga dan bukannya hadap muka saya seperti sebelum ini,” katanya memetik mStar Online.

Jelas Vida lagi, keputusan itu diambil adalah bagi kebaikan bersama dan ia sama sekali tidak berkaitan dengan posting yang dimuat naik oleh anak perempuannya, Cik B.

BACA : Cik B Beri ‘Amaran’ Pada ‘Boyfriend’ Baru DSV

Sementara itu, Vida mengakui tersinggung dengan dakwaan segelintir pihak beranggapan lelaki ingin mendampingi dirinya hanya kerana wang dan harta sahaja.

“Saya terasa adakah saya ini tidak cantik walhal saya memiliki ciri-ciri impian yang diingini oleh seorang lelaki.

I am fun, I am pretty, I am beautiful…Seperti lirik lagu saya,” kata wanita berusia 46 tahun ini.

BACA : DSV Tak Tolak Andai Temu Jodoh Lelaki Sesuai

BACA : Kena ‘Tackle’ Anak Dulu Kalau Mahu Kahwin DSV!

Sabar je lah yer Datuk. Mulut orang memang tak boleh nak tutup. Apa-apa pun semoga Vida terus berjaya dalam apa jua yang dilakukan ya! – MYNEWSHUB.CC/AM

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ BeautifulNaara

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2yS46kP

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.