Hi! Welcome Back and Stay Tune! Awal Ashaari Bengang Lara Alana Dituduh Lembap - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Awal Ashaari Bengang Lara Alana Dituduh Lembap

Isu perkembangan Lara Alana, anak kepada selebriti terkenal Awal Ashaari dan Scha al-Yahya bukanlah perkara baru. Tetapi baru-baru ini pasangan ini sekali lagi menjadi perhatian ramai apabila bertindak membalas komen peminat yang mendakwa anak mereka ‘lembap’. Pasangan ini saling membalas komen menghentam tindakan peminatnya itu.

BACA: Awal Ashaari Bengang Dituduh Menunjuk Kaya

Menerusi laman Instagram, seorang individu dikenali Coreyrasd mendakwa Lara harus diberikan perhatian oleh kedua orang tuanya kerana perkembangan otak kanak-kanak itu yang perlahan. Selain itu, individu itu juga turut sama menasihati pasangan itu supaya buang ego masing-masing dengan membawa Lara berjumpa pakar.

Tidak tahan anaknya teruk dipersoalkan, Awal tampil menjawab komen individu terbabit dengan nada yang agak beremosi. Dalam komen itu, Awal mempersoalkan wanita itu yang tidak mengenali mereka dengan rapat tetapi sesuka hati menghukum didikan mereka terhadap anak-anak.

Selain itu, Scha juga turut sama meninggalkan komen terhadap wanita itu kerana berang didakwa terlalu sibuk bekerja sehingga mengabaikan masa berkualiti bersama Lara. Jelasnya lagi, mereka sudah pun membawa Lara berjumpa dengan pakar tapi ianya tidak perlu dikongsi di laman sosial.

Komen pedas wanita itu bukan saja menimbulkan kemarahan pasangan ini, malah ianya turut mencetuskan perbalahan antara peminat di ruangan komen. Sebagai peminat, tidak perlulah masuk campur urusan peribadi selebriti. Pastinya mereka tahu apa yang terbaik buat anak mereka. (rtky/w)


Video panas artis Malaysia




✍ Sumber Pautan : ☕ Oh! Semput

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2gGfpV5

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.