Hi! Welcome Back and Stay Tune! beIN Sports Connect Menawarkan Penstriman Percuma Hujung Minggu Ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

beIN Sports Connect Menawarkan Penstriman Percuma Hujung Minggu Ini

Di Malaysia, sudah pasti ramai yang minat sukan dan ramai yang akan menonton perlawanan sukan itu secara langsung. Bagi menyokong semangat kesukanan dan minat akan sesuatu pasukan, ramai yang sanggup mengorbankan masa menonton perlawanan secara langsung walaupun di awal pagi.

Untuk memudahkan lagi mereka yang menggemari sukan bola sepak, beIN Sports Connect diperkenalkan oleh beIN Asia Pacific. beIN Sports Connect adalah satu perkhidmatan penstriman sukan secara langsung yang boleh ditonton dari mana-mana peranti seperti telefon pintar, tablet ataupun televisyen pintar.

Lebih menarik lagi, beIN Sports Connect menawarkan penstriman dalam resolusi HD dan turut menyokong fungsi casting melalui Chromecast dan juga Apple TV. Untuk peminat bola sepak, beIN Sports Connect menawarkan perkhidmatan mereka secara percuma pada hujung minggu ini iaitu Sabtu 14 April, 12 Pagi sehingga Isnin 16 April 8 Pagi.

Penawaran penstriman percuma ini membolehkan peminat Barcelona melihat pasukan mereka cuba mencatatkan sejarah menjadi pasukan pertama yang mencatatkan rekod 39 perlawanan tanpa kalah di dalam perlawanan menentang Valencia. Rekod ini sudah bertahan sejak 1980 dan dipegang oleh Real Sociedad.

Sekiranya ini tidak menarik minat anda, perlawanan Ligue 1 PSG menentang Monaco  dan Turkish Süper Ligue Galatasaray menentang Başakşehir turut boleh ditonton secara percuma. Penstriman percuma ini boleh dinikmati dengan melayari laman connect-my.beinsports.com atau memuat turun aplikasi untuk peranti Android dan iOS.

Muat turun aplikasi Android beIN Sports Connect dari Play Store

Muat turun aplikasi iOS beIN Sports Connect dari App Store



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2JILFE8

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


1 comment:

  1. You will like it to enjoy our new app TEKKEN Mobile Apk : which you could download and enjoy loose.

    ReplyDelete

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.