Hi! Welcome Back and Stay Tune! Kenapa Ada Perempuan Tidak Balas Teks Whatsapp Anda - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Kenapa Ada Perempuan Tidak Balas Teks Whatsapp Anda

Sesibuk mana pun seseorang, takkanlah si dia langsung tiada masa beberapa minit untuk membalas pesanan ringkas. Kenapa?

Jika sehingga dua hari malah dalam seminggu, tiada balasan pesanan teks, ini bermakna si dia benar-benar sedang menjauhkan diri. Apa sebabnya? Berikut ini aliffchannel.com kongsikan sebab-sebabnya.

Ditanya berulangkali dengan mesej yang sama

Dapat sahaja pesanan teks, mereka diajukan soalan yang sama, daftar masuk sahaja akaun facebook, bayangkan setiap kali wanita akan mendapati mesej yang belum dibaca dari segelintir lelaki bertanyakan hal peribadi seperti ‘hai’ ‘jom keluar makan’, ‘kenapa diam’. Ini membuatkan seseorangfwanita malas untuk membalas mesej anda.

Apabila rasa boleh memiliki anda, mereka bermain tarik tali dengan anda

Jika seseorang wanita tahu dia boleh memiliki lelaki yang diingini, dia mula main tarik tali, dia mula bersikap acuh tak acuh. Mereka rasakan anda seorang yang sangat mudah, tiada cabaran langsung.

Rasakan anda lelaki yang tidak bermisteri, tiada daya penarik

Ada setengah wanita sukakan sikap misteri lelaki, mereka tidak sukakan lelaki yang sentiasa ingin mengongkong ataupun 24 jam berkepit dengan telefon pintar, wanita merasakan sangat rimas dengan lelaki sedemikian, mula tidak membalas mesej dan menjauhkan diri.

Sibuk dengan kerja

Ini perkara biasa, bila seorang wanita sedang sibuk dengan karier yang sedang berkembang maka wanita tidak mahu diganggu dengan mesej ringan.

Sumber: Baituljannah.com

The post Kenapa Ada Perempuan Tidak Balas Teks Whatsapp Anda appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2EK9esI

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.