Hi! Welcome Back and Stay Tune! Polis temui kubur misteri lagi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Polis temui kubur misteri lagi

Polis temui kubur misteri lagi|Selepas penemuan tulang manusia dipercayai mangsa pembunuhan kejam kumpulan kongsi gelap di kawasan hutan Batu 8 Jalan Sungai Gadut, Senawang, kelmarin, polis menemui sebuah lagi ‘kubur’ milik mangsa lain, hari ini.

Kubur tidak bertanda itu ditemui di ladang sawit di Jalan Seremban-Mantin, Seremban berhampiran susur ke Lebuhraya Kajang-Seremban (LEKAS) selepas polis membawa beberapa suspek ke lokasi itu, pada 10 pagi tadi.

Difahamkan, suspek terbabit dibawa ke lokasi bagi membantu siasatan berhubung kes pembunuhan membabitkan sekurang-kurangnya lima mangsa yang dilakukan kumpulan kongsi gelap sejak tiga tahun lalu.

Kubur berkenaan dipercayai digunakan untuk menanam salah seorang mangsa yang diculik dan dibunuh kumpulan suspek terbabit, sebelum mayatnya ditanam di kawasan terpencil bagi menghapuskan bukti.

Ketua Polis Negeri Sembilan Datuk Noor Azam Jamaludin berkata, polis ke lokasi itu bagi mengumpul bukti berhubung kegiatan jenayah dilakukan ahli kumpulan kongsi gelap yang ditahan dalam operasi khas dilakukan mereka.

“Polis mencari lebih banyak bukti yang boleh dikaitkan dengan kes berkenaan. Siasatan kita belum lagi selesai, kita masih menjalankan siasatan lanjut,” katanya ketika dihubungi.

Difahamkan, polis giat mengesan beberapa lagi lokasi lain yang dipercayai menjadi tempat pembuangan mayat mangsa dan senjata yang digunakan suspek.

Kelmarin, polis menemui tulang manusia di dua kubur tidak bertanda di dalam hutan berhampiran sebuah kuil terbiar di Batu 8 Jalan Sungai Gadut sebelum membawa kepada penemuan kedua, hari ini.

Penemuan itu susulan kejayaan polis menahan sekumpulan lelaki dipercayai ahli kongsi gelap dalam operasi khas yang dilakukan Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Ibu Pejabat Polis Kontijen (IPK) Negeri Sembilan dan Bukit Aman, sejak dua minggu lalu.

The post Polis temui kubur misteri lagi appeared first on Eberita.org.



✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2Hjurit

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.