Hi! Welcome Back and Stay Tune! Tanda Pasangan Anda Tidak Cinta Dengan Anda Lagi - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Tanda Pasangan Anda Tidak Cinta Dengan Anda Lagi

Jika pasangan tidak lagi mencintai anda, tanda-tandanya adalah sangat jelas, tetapi ada banyak sebab pasangannya tidak melihatnya.

Menurut peguam perkahwinan, Kurt Smith, sebab utama adalah kerana mereka tidak mahu mengetahui tentang tanda-tanda ini. Adalah sangat sakit buat seorang wanita untuk mengatakan, “suami saya tidak mencintai saya lagi.”

Kurt memberi amaran bahawa menunjukkan cinta dan kasih sayang pada hari lahir, Hari Valentine, ulang tahun Krismas atau perkahwinan, biasanya bukan persembahan cinta yang boleh dipercayai.

Pada masa itu, ada tekanan sosial untuk menunjukkan kasih sayang. Cinta sejati ditunjukkan dalam aksi harian apabila tiada tekanan untuk menunjukkannya.

Berikut adalah lima tanda menurut Kurt mengatakan menunjukkan suami tidak lagi mencintai isterinya (juga jika seorang isteri tidak mencintai suaminya lagi)

Tiada perhatian

Sekiranya suami tidak memberikan hadiah pada hari penting dan hari lahir atau tidak ingat, itu tandanya dia tidak berminat. Tetapi bagaimana jika dia memberi perhatian, kad dan hadiah pada hari ini? Apa maksudnya? Ia mungkin tidak bermakna apa-apa, tetapi mungkin dia tidak berminat lagi.

Perubahan tingkahlaku

Bayangkan jika suatu hari dia marah dan berkata dia tidak mahu melihat anda lagi dan ingin anda hilang dari hidupnya, keesokan harinya dia memeluk anda, ingin bercinta. Bolehkah ini bermakna bahawa apa yang dikatakannya sebelum ini tidak benar? Sekiranya bukan bipolar disorder, tingkah lakunya harus memberi amaran kepada anda tentang fakta bahawa dia mungkin tidak mencintaimu lagi.

Sentiasa salahkan anda

Anda sentiasa menjadi sumber semua masalah. Apabila anda cuba bercakap, dia mengatakan bahawa anda sedang mencari masalah. Apabila anda mengadu bahawa dia tidak mencintai lagi, dia mengatakan itu adalah kesalahan anda. Ini biasanya tanda pasti bahawa dia sedang mencari alasan untuk memecahkan hubungan.

Dia tidak menyukai anda

Dia tidak pernah memuji anda, atau menyedari apa yang anda lakukan. Dia mengkritik personaliti anda, pakaian anda, badan anda, rambut anda dan apa sahaja yang anda makan atau lakukan. Pendek kata, di mata anda anda tidak pernah cukup hebat dan tidak pernah melakukan apa-apa yang betul. Walaupun anda melakukan sesuatu yang hebat, dia mengingatkan anda tentang kesilapan yang anda buat. Dia tidak menggalakkan anda berkembang.

Jika anda melihat semula hubungan anda dan menyedari bahawa corak ini berlaku berkali-kali, anda perlu membincangkannya.

The post Tanda Pasangan Anda Tidak Cinta Dengan Anda Lagi appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2EKcUuo

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.