Hi! Welcome Back and Stay Tune! Rekaman CCTV Dedah Pelajar Universiti Berzina Dalam Masjid - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Rekaman CCTV Dedah Pelajar Universiti Berzina Dalam Masjid

Rekaman CCTV Dedah Pelajar Universiti Berzina Dalam Masjid|Sepasang kekasih yang juga merupakan pelajar Universitas perguruan tinggi PTN bandung ditangkap telah melakukan hubungan intim di dalam Masjid At Taqwa, Tuntang, Salatiga kamis kelmarin.

Menurut penjaga masjid,kedua pasangan itu datang pertama kali melakukan hubungan haram itu kira-kira jam 10 pagi, kemudian datang semula pada jam 12:30 untuk melakukan hal yang sama.

Terbongkarnya aktivitas kedua pasangan itu apabila penjaga masjid kebetulan berada di dalam ruang keamanan masjid berkenan.

Penjaga yang terkejut kemudian memaklumkannya kepada kepada warga dan berlaku aksi kejar mengejar sebelum kedua pasangan itu tertangkap.

Warga lebih berang apabila turut menemukan bekas kondom yang masih memiliki cecair berada di dalam almari penyimpanan Al-quran.

Bagaimanapun pihak polis yang dimaklumkan atas kejadian itu datang kelokasi kejadian tepat waktu dan meredakaan kemarahan warga.

Menurut penjaga masjid KH Matori Suspek MWJ 22 diketahui merupakan pelajar lelaki yang baik dan santun bahkan katanya MWJ kerap menjadi imam pelajar lain yang solat di masjid itu.

“Saya sangat terkejut dengan kes ini,MWJ bukanlah orang lain di kampung ini dia adalah anak seorang yang cukup di hormati di sini”

Sepengetahuan saya dia pelajar yang baik,rajin solat suaranya juga bagus dalam mengaji,dengan penangkapan ini jujur saja, saya tidak menyangka.

Semoga di cepat-cepat mendapat hidayah.katanya.

The post Rekaman CCTV Dedah Pelajar Universiti Berzina Dalam Masjid appeared first on Eberita.org.



✍ Sumber Pautan : ☕ Eberita.org

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : https://ift.tt/2HmY2HO

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.