Hi! Welcome Back and Stay Tune! Ayah Maut Kemalangan..Tindakan Anak Kecilnya Ini Dalam Land Rover Polis Buat Ramai SAYU !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Ayah Maut Kemalangan..Tindakan Anak Kecilnya Ini Dalam Land Rover Polis Buat Ramai SAYU !!!

Ayah Maut Kemalangan..Tindakan Anak Kecilnya Ini Dalam Land Rover Polis Buat Ramai SAYU !!! |Seorang kanak kanak Muhammad Haiqal Farhan tidak dapat menahan sebak ketika membaca yasin diatas land rover polis untuk arwah ayahnya yang maut terlibat dalam kemalangan jalan raya pagi semalam di Jln Sebangkoi,Sarekei Sarawak.

Dimaklumkan Haiqal Farhan adalah orang yang paling rapat dengan arwah ayah, Haiqal Farhan yang juga memiliki minat sukan badminton selalu mendapat sokongan dari arwah ayahnya untuk mewakili negeri serawak kelak.
Dalam kejadian yang berlaku pagi semalam,mangsa Karim Sabli 44 yang juga merupakan seorang cikgu meninggal ditempat kejadian apabila kereta jenis Toyota Wish yang dipandunya bertembung dengan sebuah trak yang datang dari arah Sarikei.
Akibat perlanggaran itu kereta mangsa remuk dan arwah terhumban ke tepi jalan. Mangsa dilaporkan meninggal di tempat kejadian

Turut berada dalam kendeaan itu adalah dua orang wanita yang dilaporkan turut cedera,bagaimanapun mayat mangsa kini bearada di hospital Sarikei untuk siasatan lanjut.-EBerita

P.S. 1 – Tips Berguna Buat Si Mata Empat Yang Ramai Tak Tahu !!!
P.S. 2 – Kereta Masuk Air Banjir? Ikuti 3 TIPS Jimat Selamatkan RM3,000 Anda !!!
P.S. 3 – Inilah 7 Gambar RUPA SEBENAR Mak Lampir Yang Buat Ramai Lelaki TERPESONA !!!
P.S. 4 – Kehebatan TEKNOLOGI KETENTERAAN Kerajaan Melayu Melaka Yang Buat Kita Kata WOW !!!
P.S. 5 – Inilah 30 GAMBAR Barang Mangsa Penumpang MH370 Yang Telah DIJUMPAI..19# Paling MENGEJUTKAN !!!

The post Ayah Maut Kemalangan..Tindakan Anak Kecilnya Ini Dalam Land Rover Polis Buat Ramai SAYU !!! appeared first on BISKUTMANIS.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2kLnFm2



✍ Sumber : ☕ BISKUTMANIS


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.