Hi! Welcome Back and Stay Tune! 'Biar Dia Menangis, Jangan Kita Menangis" – Pesanan Sultan Johor Kepada Ibu Bapa - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

'Biar Dia Menangis, Jangan Kita Menangis" – Pesanan Sultan Johor Kepada Ibu Bapa

JOHOR BAHRU 19 Feb. – Baru-baru ini, kita dikejutkan dengan kemalangan yang telah meragut lapan nyawa dan kes itu telah menerima perhatian dari pelbagai pihak termasuklah Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar.

Susulan kes tersebut, Sultan Johor berpesan kepada ibu bapa supaya memantau anak masing-masing sekaligus tidak membiarkan mereka keluar bermain pada waktu malam.

 “Biar dia (merujuk kepada anak-anak) menangis, jangan biar kita menangis.” pesan Sultan Ibrahim dalam satu ayat yang begitu mendalam.

Baginda berkata sedemikian ketika melawat Bilik Mayat, Hospital Sultan Aminah (HSA) di sini semalam.

Saya juga berasa sedih apa lagi (tunjuk waris mang­sa), saya juga ada anak, yang pergi takkan kembali lagi. Pesanan saya kepada semua, jaga biarkan anak-anak main di tengah-tengah malam.

Biar dia menangis, jangan biar kita menangis. Saya ucapkan takziah dan bantuan akan dihulurkan,” titah baginda sebagaimana lapor Utusan Online.

Sumber: Utusan Online

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2l807vp

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.