Hi! Welcome Back and Stay Tune! Hidangan Special di Puncak Mutiara Cafe - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Hidangan Special di Puncak Mutiara Cafe

BAGI anda yang belum pernah pergi ke Puncak Mutiara Cafe di Kampung Pelet, Bukit Mertajam. Anda patut datang dan cuba sendiri makanan yang ada di sini dengan hidangan istimewa dan suasana yang menarik. Apa yang istimewa ada di Puncak Mutiara Cafe?
Hidangan Special di Puncak Mutiara Cafe

Di sini anda patut cuba sendiri ‘Nasi Beriani Peha Kambing Special’ yang amat sinonim dengan pengunjung ke sini. Harga pon agak berpatutan! Selain itu, ada hidangan lain seperti Grilled Chicken Lemongrass, western dan lain-lain lagi.

Selain anda boleh makan disini, anda juga boleh melihat sendiri ladang ternakan binatang seperti ostrich dan kambing bersebelahan dengan cafe ini selain ada kolam yang cantik. Memang menarik betul datang kesini!

Untuk info lebih lanjut:
Puncak Mutiara Cafe
Lot 179, Mk. 3, Kampung Pelet
14400 Bukit Mertajam
Tel – 1700819595
GPS – 5.41501; 100.45612
Masa – 10 am-2am

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2kW7umZ

✍ Sumber : ☕ Siakapkeli


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.