Hi! Welcome Back and Stay Tune! Media Asing Dedah Siti Aisyah Ditipu Oleh Program Tv Reality Show, Ini Pendedahan Wakil Presiden Indonesia Yg MEMERANJATKAN !!! - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Media Asing Dedah Siti Aisyah Ditipu Oleh Program Tv Reality Show, Ini Pendedahan Wakil Presiden Indonesia Yg MEMERANJATKAN !!!

Media Asing Dedah Siti Aisyah Ditipu Oleh Program Tv Reality Show, Ini Pendedahan Wakil Presiden Indonesia Yg MEMERANJATKAN !!! |Nama Siti Aisyah warga negara indonesia, suspek wanita pembunuhan Kim Jong Nam telah menjadi sorotan media asing atas kes pembunuhan tinggkat tinggi yang berlaku di KLIA Baru baru ini.

Siti Aisyah 25 yang ditanah di kediamannya hotel ampang selepas kejadian dikabarkan telah ditipu oleh seorang lelaki tidak dikenali konon akan mengadakan  Program Reality Show.


Bagaimanapun untuk mendapat kepastian Wakil Menteri Luar Negri (Wamenlu), Abdurrahman Mohammad Fachir masih belum boleh bertemu Siti Aisyah untuk memastikan isu berkenan.

Isu itu pertamakali di siarkan oleh Situs Tiongkok,dimana sebelumnya siti dilihat bersama seorang lelaki tidak dikenali di sebuah kelab malam.

Dan ia ditawarkan dengan wang 100 USD untuk mengikuti program Reality Show (menjadi orang yang tidak dikenali)

Kerana memerlukan wang,ia melakukannya meskipun mengaku tidak mengenal Kim jong nam dan orang lain yang terlibat dalam pembunuhan.

Cerita sama juga di ungkapkan oleh wakil peresiden indonesia Yusuf Kalla,Siti Aisyah sebenarnya mangsa dari rekayasa dan penipuan pihak tertentu,katanya semalam mengulas isu ini.


Menurutnya ada pihak lain yang sengaja menjebak Siti dengan program Reality show,Kemudian orang tersebut menyuruh Siti Aisyah melakukan aktiviti tertentu semacam prank terhadap Kim Jong Nam

Mereka mengaku akan merakam aktiviti siti dengan kamera tersembunyi di bangunan KLIA,menurut saya ia itu mangsa keadaan tambahnya.

Selain dari pada itu jusuf kalla menambahkan jika benar Siti Aisyah seorang agen dia tidak akan pergi tidur ke hotel yang berdekatan dengan KLIA melainkan lari ke tempat yang lebih selamat.


Ketika hotel kediaman siti diserbu polis menemukan sejumlah wang asing termasuk uang tunai berjumlah 100 usd selain dari barang barang mewah seperti beg jenama Louis Vuitton spek mata hitam Ray-ben dan sepasang kasut Charles and Keith.

Dipercayai Siti Aisyah diantar ke hotel tersebut oleh kekasihnya, Muhammad Farid bin Jalaluddin, yang hari itu juga ikut ditangkap.

Sebelumnya Siti Aisyah dihantar dari sebuah hotel di kawasan Bandar Baru Salak Tinggi, tempat ia sebelumnya bersama suspek Doan Thi Huong, perempuan pemegang paspor Vietnam. Doan Thi Huong ditangkap polis pada Rabu kelmarin (15/2/2017), atas dugaan keterlibatannya dalam pembunuhan Kim Jong Nam.

Menurut laporan luar itu Siti Aisyah telah tinggal di Kuala Lumpur selama beberapa bulan terakhir dan bekerja di sebuah klub malam.-EBerita

P.S. 1 – Siapa Yang Cipta Allah. Ini Jawapan Seorang Imam Yang Buat Ramai Umat Islam TERKEJUT !!!
P.S. 2 – Inilah 4 TANDA Malaikat Maut BERITAHU Ajal Kita Nak Tiba TAPI Ramai Buat-Buat TAK TAHU !!!
P.S. 3 – Inilah 12 Gambar Rumah Baginda Nabi Muhammad S.A.W Yang Mungkin Anda Tak Pernah Lihat !!!
P.S. 4 – Maklumat Sulit NASA Terbongkar..Temui Satu Tanda Kiamat Di Sungai Eufrat Yang MENGGERUNKAN !!!
P.S. 5 – PERHATIAN.. Jangan MINUM Air Botol Plastik Dalam Kereta Anda… Ini Akibatnya……

The post Media Asing Dedah Siti Aisyah Ditipu Oleh Program Tv Reality Show, Ini Pendedahan Wakil Presiden Indonesia Yg MEMERANJATKAN !!! appeared first on BISKUTMANIS.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2lxlDL1



✍ Sumber : ☕ BISKUTMANIS


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. 📲 📖 Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.