Hi! Welcome Back and Stay Tune! Huawei Memulakan Pendaftaran Minat Untuk Mereka Yang Ingin Menguji EMUI Pada MediaPad M3 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Huawei Memulakan Pendaftaran Minat Untuk Mereka Yang Ingin Menguji EMUI Pada MediaPad M3

Huawei MediaPad M3 merupakan salah satu tablet yang telah mula dijual oleh Huawei sejak beberapa bulan lepas di Malaysia. Dengan versi terkini Android 7.0 Nougat yang telah mula diterima oleh beberapa peranti, Huawei turut dilihat ingin menawarkan kemaskini berkenaan kepada pengguna tablet mereka.

Terkini, mereka telah memulakan pendaftaran minat untuk mereka yang menggunakan Huawei MediaPad M3 dan ingin mencuba EMUI 5.0 pada tablet berkenaan. Untuk makluman, EMUI 5.0 adalah berasaskan kepada Android 7.0 Nougat. Ia menyertakan kemaskini dari segi antaramuka, selain turut membawakan beberapa ciri-ciri baru seperti kemudahan multi-tasking, sokongan talam aplikasi, kemaskini pada notifikasi dan sebagainya.

Sekiranya anda menggunakan tablet Huawei MediaPad M3, anda boleh mendaftar diri untuk mencuba versi beta EMUI 5.0 hari ini dan menggunakannya sebelum pengguna lain menerima kemaskini lebih kurang sama.

Daftar : Huawei MediaPad M3 EMUI 5.0 Beta






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2kvQItK

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.