Hi! Welcome Back and Stay Tune! (Ura Ura) Samsung Dijangka Berkongsi Tarikh Pelancaran Galaxy S8 Pada MWC 2017 - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

(Ura Ura) Samsung Dijangka Berkongsi Tarikh Pelancaran Galaxy S8 Pada MWC 2017

Samsung sebelum ini telah menidakkan semua ura-ura tentang pengumuman peranti pintar utamanya, Samsung Galaxy S8 pada Mobile World Congress tahun ini. Terkini, laporan baru hadir mengatakan gergasi dari Korea Selatan ini akan berkongsi tarikh pelancaran produk yang dinantikan ramai berkenaan bersama-sama pelancaran Samsung Tab S3 di Barcelona penghujung bulan ini.

Berdasarkan laporan Hankyung, sebuah portal berita Korea, Koh Dong-Jin, ketua bahagian mobil Samsung dipetik berkata bahawa butiran seperti tarikh dan lokasi pengumuman peranti pintar tersebut akan diumumkan pada acara Mobile World Congress 2017. Perkara sebegini bukan sesuatu yang asing untuk Samsung, dimana mereka sebelum ini pernah berkongsi mengenai pelancaran Gear S2 dan sebagainya pada penghujung acara media mereka.

Langkah ini juga secara tidak langsung akan membuatkan pengguna menantikan penawaran daripada Samsung terlebih dahulu sebelum memilih peranti yang diperkenalkan pada MWC 2017 kelak.

Mengikut desas-desus awal, Samsung diperkatakan akan memperkenalkan Galaxy S8 pada 29 Mac 2017 ini, dan akan dipasarkan bermula April 2017. Seperti biasa, sama-sama kita nantikan pengesahan rasmi daripada Samsung berkenaan dengan hal ini.






Mukah Pages berkongsi Informasi Teknoloji Terkini dari Amanz http://ift.tt/2kppwlj

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.