Hi! Welcome Back and Stay Tune! Penunggang Motosikal Di Putrajaya Dapat Petrol Percuma Dua Kali Sebulan; Langkah Ringankan Beban - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Penunggang Motosikal Di Putrajaya Dapat Petrol Percuma Dua Kali Sebulan; Langkah Ringankan Beban

Jika anda tinggal di sekitar Putrajaya dan menunggang motosikal, ini mungkin berita baik untuk anda. Belia UMNO Putrajaya memperkenalkan program pemberian petrol percuma dua kali sebulan bagi pengguna motosikal dengan kapasiti 150 cc ke bawah di kawasan itu, seperti dilaporkan Bernama.

Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor menjelaskan, program berkenaan yang dilaksanakan pada minggu kedua dan ketiga setiap bulan adalah bertujuan untuk mengurangkan beban kewangan penduduk sekitar, terutama golongan belia.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Putrajaya berkata program berkenaan yang bermula semalam adalah merupakan lanjutan kepada usaha yang dijalankan sejak bulan lalu di Labuan dan Kuala Lumpur, dengan sambutan menggalakkan daripada orang awam.

“Program ini telah diadakan dua kali di Labuan, kemudian di Bandar Tun Razak, Segambut, Bukit Bintang, Setiawangsa dan Lembah Pantai di Kuala Lumpur,” jelas beliau. “Usaha ini akan diteruskan ke kawasan-kawasan lain selepas ini, bergantung kepada keadaan ekonomi,” tambahnya.

Kira-kira 200 motosikal diisikan petrol pada program “Jom Isi Minyak” yang dianjurkan semalam, bermula dari 6 petang.





Sumber : Siakapkeli

P/S Kami muatkan beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Jangan lupa untuk Like & Share! 😍 💕


v>v>

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.