Hi! Welcome Back and Stay Tune! ‘Biar Badan Dikerat, Daging Tinggal Seketul Najib Takkan Ganjak’ - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

‘Biar Badan Dikerat, Daging Tinggal Seketul Najib Takkan Ganjak’





Membuktikan keberanian dan kesungguhannya demi bumi Palestin, Datuk Seri Najib Razak menegaskan beliau tidak akan berganjak daripada pendirian yang ada sekarang.


Berucap dengan nada yang penuh semangat di Masjid Putra, Putrajaya, Najib berkata tiada apa yang dapat mengubah pendirian berkenaan.


Selaku Perdana Menteri, beliau sama sekali tidak akan berganjak dalam usaha mempertahankan bumi Palestin dari Israel. Ini juga bertepatan dengan permintaan Allah terhadap hamba-hambaNya.


“Kita tak akan berganjak, buat apa sekali pun kita tak akan berganjak.


“Macam khutbah mufti tadi di dalam (masjid), kalau dikerat beberapa kali badan saya pun, walau tinggal seketul daging sekali pun saya masih mempertahankan prinsip ini,” kata Najib disambut laungan takbir.


Najib sebentar tadi mengetuai himpunan menyatakan sokongan terhadap Palestin dan membantah tindakan Rumah Putih mengiktiraf Baitulmuqaddis sebagai ibu negara Israel awal bulan ini.

✍ Sumber Pautan : ☕ KAKI PALU

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2D2Fln4

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.