Hi! Welcome Back and Stay Tune! Instagram Menguji Ciri Penerbitan Gambar Ke Lebih Dari Satu Akaun Pada Waktu Sama - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Instagram Menguji Ciri Penerbitan Gambar Ke Lebih Dari Satu Akaun Pada Waktu Sama

Instagram sebelum ini sedia menambah sokongan multi-akaun ke aplikasi mereka, sekaligus membolehkan pengguna menguruskan akaun Instagram berbeza dengan aplikasi yang sama tanpa bergantung kepada aplikasi lain. Kini, lanjutan daripadanya, Instagram turut dilihat ingin memudahkan pengguna untuk berkongsi dan menerbitkan gambar yang sama pada pelbagai akaun secara serentak.

Melalui pilihan yang dipaparkan kepada beberapa pengguna, pada panel menerbitkan gambar atau video, anda diberikan pilihan untuk menerbitkan gambar atau video berkenaan pada akaun yang mana.

Langkah ini semestinya akan memudahkan bagi para pengurus media sosial yang perlu menjaga pelbagai akaun – serta ingin menerbitkan suatu kandungan yang serupa pada waktu yang sama.

Buat masa ini, ia sekadar ujian sahaja, dan tidak diketahui lagi bilakah ciri berkenaan akan diperkenalkan kepada pengguna umum.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2zfmT8g

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.