Hi! Welcome Back and Stay Tune! Elfira Loy Berbelanja Beli Alat Make Up Sebanyak RM10K Hanya dalam Masa Sejam,Netizen Malah Kecam Menganggap Perkara Tersebut Hanya Satu Pembaziran - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Elfira Loy Berbelanja Beli Alat Make Up Sebanyak RM10K Hanya dalam Masa Sejam,Netizen Malah Kecam Menganggap Perkara Tersebut Hanya Satu Pembaziran

Sudah pasti dan lumrah bagi semua wanita yang amat sukakan barangan kecantikkan sebagai contohnya seperti alatan solek. Bagi mereka ‘MakeUp’ itu adalah sebahagian dari keyakinan diri mereka. rata-rata wanita zaman sekarang bila pergi kemana-mana mereka akan pastikan muka mereka kelihatan cantik bukannya pucat lesi tanpa secalit makeup.

Pernahkan terlintas di fikiran anda pada suatu hari nanti, yang anda mampu beli apa sahaja yang anda inginkan tanpa melihat pada harganya sedikitpun asalkan apa yang anda inginkan ada di depan mata. Buat apa nak berfikir panjang jika anda mampu untuk membeli kesemuanya sekali. Kita seharusnya berusaha jika inginkan impian dan angan-angan itu menjadi kenyataan. Jika anda inginkan semuanya tapi langsung tidak berusaha, anda hanya mampu berangan dalam mimpi sajalah.

Perkara ini telah berlaku kepada seorang Usahawan dan juga pelakon berjaya iaitu elfira loy. Perkara ini sudah menjadi perbualan ramai semenjak Elfira memuat naik videonya di Youtube apabila dia telah membeli alat solek ketika dia membeli belah di Los Angeles tempoh hari. Apa yang lebih mengejutkan, Elfira telah berbelanja dalam jumlah yang amat besar semata-mata ingin membeli alat solek yang memakan belanja sebanyak RM10,000 ringgit hanya masa satu jam sahaja di dalam sebuah kelai alat solekan yang terkemuka di dunia. Memang bertuah empunya diri si elfira Loy ni kan?

Mari kita lihat video yang dimuat naik oleh Elfira Loy di Youtube

Terngaga wanita-wanita di luar sana bila melihat video Elfira tadi kan? Mesti ada yang cemburu kerana Elfira mampu beli apa yang dia mahukan. Sekotak besar semua barang solekan dia beli angkut balik Malaysia.

Duit dia, sukahati dialah nak beli apa yang dia suka. Apa yang penting dia tak susahkan orang lain.

Video berkenaan juga telah mendapat banyak perhatian daripada netizen dan  sebanyak 80,000 kali tontonan di Youtube. Ada segelintir dari netizen menganggap perbuatan Elfira itu hanya satu pembaziran semata-mata. malah ada segelintir pihak yang menyebelahi Elfira kerana menganggap itu adalah sebagai hadiah untuk dirinya sendiri dengan hasil titik peluhnya.

Tidak kisahlah, seberapa banyak Elfira nak berbelanja kerana dia mempunyai hak ke atas duithasil dari titik peluhnya sendiri. Diharapkan agar jadikan Ewlfira sebagai contoh agar selalu kerja keras jika ingin mencapai sesuatu kehendak. Bukan hanya Elfira sahaja boleh beli apa yang dia mahu, kita juga boleh jika kita rajin dan kuat berusaha.

Janganlah kita berasa dengki dengan kejayaan orang lain. Mungkin dengan usaha dia boleh mencapai apa yang dia mahu. Jika kita hanya menunding jari dan berkata itu dan ini.Seharusnya kita jadikan mereka sebagai contoh agar kita juga boleh berjaya seperti mereka.

Sumber: Ohbulan.com

The post Elfira Loy Berbelanja Beli Alat Make Up Sebanyak RM10K Hanya dalam Masa Sejam,Netizen Malah Kecam Menganggap Perkara Tersebut Hanya Satu Pembaziran appeared first on Aliff Channel.



✍ Sumber Pautan : ☕ Tahukah Anda Rakyat Malaysia?

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2ziZVwT

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.