Hi! Welcome Back and Stay Tune! OnePlus Mungkin Disaman Kerana Didakwa Melanggar Paten Sistem Nyahkunci Menggunakan Wajah - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

OnePlus Mungkin Disaman Kerana Didakwa Melanggar Paten Sistem Nyahkunci Menggunakan Wajah

OnePlus 5T yang dilancarkan dua bulan yang lalu ialah peranti kemaskini kepada OnePlus 5. Selain skrin nirbingkai 18:9, OnePlus 5T turut hadir dengan sistem nyahkunci peranti menggunakan imbasan wajah. Ia menerima pujian kerana lebih pantas berbanding Face ID pada iPhone X. OnePlus kini berhadapan dengan saman kerana didakwa melanggar paten sistem nyahkunci ini.

SensibleVision memegang paten sistem yang menggunakan skrin untuk menerangi wajah pengguna apabila imbasan dilakukan di dalam gelap. Mereka kini bercadang mengambil tindakan mahkamah kerana OnePlus tidak pernah meminta kebenaran dari mereka untuk menggunakan sistem yang serupa pada OnePlus 5T.

Memandangkan paten hanya difailkan di Amerika Syarikat, SensibleVision tidak boleh menyaman OnePlus di negara asal mereka China. Tidak diketahui sama ada SensibleVision akan meneruskan rancangan untuk menyaman OnePlus buat masa ini.



✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2CZPCjV

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!


No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.