Hi! Welcome Back and Stay Tune! Adi Putra Cerai Kedua Dua Isteri - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Adi Putra Cerai Kedua Dua Isteri

Adi Putra Cerai Kedua Dua Isteri|Status di laman Instagram aktor Adi Putra, 36, yang dimuat naik olehnya kira-kira pukul 1.30 petang hari ini mengundang tanda tanya dalam kalangan media dan peminat.

Berdasarkan status tersebut, Adi memuat naik status berbunyi, “Assalamualaikum WBT… Ramai yg bertanyakan tentang status rumah tangga saya, di sini saya ingin nyatakan yang saya tidak ada apa-apa hubungan dan kaitan lagi dengan @aidayusof15 (Aida) dan @marmobilespa (Shahida).

Pada rakan media yang saya hormati saya tidak ada apa-apa statement (kenyataan) untuk diberi. Dan beri penghormatan pada Aida dan Shahida agar tidak diganggu. Terima Kasih.”

Bukan itu sahaja, Adi turut menyertakan foto kedua-dua isterinya, Aida Yusof, 42 dan Norshahida Zolkifly, 34, yang dimuat naik bersama-sama kapsyen tersebut yang turut mengundang pelbagai reaksi daripada pengikutnya.
Bagaimanapun usaha Utusan Online mendapatkan maklum balas daripada Adi mahupun kedua-dua isterinya gagal memandangkan mereka tidak berjaya dihubungi.

Sementara itu, rata-rata para peminat Adi menzahirkan rasa simpati terhadap ujian yang menimpa pelakon KL Gangster itu dengan memberikan kata-kata semangat serta sokongan moral.

Sebelum ini heboh diperkatakan bahawa Adi terlebih dahulu mendaftarkan permohonan cerai terhadap Aida pada 3 Mac lalu di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur.

Dalam masa yang sama menerusi laman sosial instagram masing-masing, kedua-dua isteri pelakon ini turut memuatkan kata-kata positif yang tersirat seolah-olah menggambarkan kata hati mereka. – UTUSAN

The post Adi Putra Cerai Kedua Dua Isteri appeared first on Eberita.org.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nFT3bn

✍ Sumber : ☕ Eberita.org


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

r>r>

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.