Hi! Welcome Back and Stay Tune! Super Mario Run Kini Sedia Dimuat-Turun Pengguna Android - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Super Mario Run Kini Sedia Dimuat-Turun Pengguna Android

Seperti mana yang dijanjikan, hari ini pihak Nintendo telah mula menawarkan permainan Super Mario Run untuk para pengguna peranti Android.

Super Mario Run menawarkan permainan watak Mario yang dioptimasikan untuk telefon pintar. Pengguna boleh mengawalnya menggunakan hanya sebelah tangan dan mesra untuk dimainkan pada skrin sentuh.

Permainan ini ditawarkan secara percuma, tetapi hadir dengan tahap permainan yang terhad. Seperti biasa, untuk menikmatinya sepenuhnya, pengguna perlu membuat pembelian dalam aplikasi. Di Malaysia, pembelian dalam-aplikasi ini bernilai RM39.90.

Muat-Turun Super Mario RUn untuk Android

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nqjBgk



✍ Sumber : ☕ Amanz


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!



No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.