Hi! Welcome Back and Stay Tune! Anak Saleem Iklim diserbu peminat - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Anak Saleem Iklim diserbu peminat

SELEPAS video nyanyian mirip ayahnya menjadi tular di media sosial, Nursyafiq Farhain A M Salim mengakui kehadirannya ketika membuat persembahan pada majlis-majlis tertentu kini menjadi perhatian ramai.

Terbaharu, anak pelantun lagu Suci Dalam Debu itu diserbu peminat selepas membuat persembahan nyanyian bersama kumpulannya di Akademi Bomba Dan Penyelamat di Wakaf Tapai, Marang di sini, hari ini.

Nursyafiq Farhain yang bertugas di Balai Bomba Dan Penyelamat Tebrau di Johor Baharu, membuat persembahan  sempena Majlis Tamat Latihan Kursus Diploma Sains Kebombaan Siri 1 dan Kursus Sijil Sains Kebombaan Siri 2/2016.

Menurut anak muda berusia 23 tahun itu, pertama kali menyanyi adalah pada majlis makan malam Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia kira-kira tiga tahun lalu dan kemudiannya sering menerima undangan di majlis jabatan itu.

Bagaimanapun, Nursyafiq Farhain menyifatkan bidang nyanyian hanyalah hobi dan tidak bercadang untuk meninggalkan kerjayanya sekarang malah sentiasa mengutamakan tugasnya sebagai seorang anggota bomba dan penyelamat.

“Sebenarnya saya memang minat menyanyi. Kalau menyanyi untuk program bomba memang sudah biasa. Kalau ada peluang menyanyi secara serius, saya tidak menolak namun buat masa ini kerjaya (bomba) lebih utama.

“Setakat ini, minat menyanyi ini tidak menganggu tugas. Saya bekerja mengikut masa pejabat atau secara syif sama seperti anggota lain dan saya hanya menyanyi apabila tidak bertugas,” katanya kepada Sinar Harian.

Ketika ditanya adakah dia menolak peluang sekiranya diberi tawaran merakam semula album ayahnya, Nursyafiq Farhain berkata, bidang nyanyian hanya sebagai hobi dan dia tidak terfikir akan sampai ke peringkat  merakam album.

Sebelum ini, rakaman lagu Mimpi Yang Pulang nyanyian Nursyafiq, melalui video aplikasi Smule, mendapat perhatian pengguna YouTube baru-baru ini dan menjadi tular di Facebook.

The post Anak Saleem Iklim diserbu peminat appeared first on Berita Viral.

>Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nr2BGG

✍ Sumber : ☕ Berita Viral


Mukah Pages memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap jam tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

r>r>

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.