Hi! Welcome Back and Stay Tune! KBS Akan Sokong Penuh FAM - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

KBS Akan Sokong Penuh FAM

Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin Abu Bakar berucap pada Majlis Pelancaran Plat Kenderaan Rimau Sempena Sukan SEA ke-29 dan Sukan Para Asean ke-9 Kuala Lumpur 2017 di Menara Kementerian Belia dan Sukan (KBS) hari ini. – Foto BERNAMA

PUTRAJAYA: Walaupun tidak menghadiri mesyuarat eksekutif pertama Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) yang baharu pada 8 April ini, Khairy Jamaluddin Abu Bakar berharap pihaknya akan terus mengadakan kerjasama yang baik dengan badan induk bola sepak negara itu.

Menteri Belia dan Sukan itu tidak menghadiri mesyuarat berkenaan kerana beliau bukannya EXCO FAM, namun menegaskan pihaknya akan tetap memberikan sokongan terhadap pembangunan bola sepak negara.

“Daripada aspek kerajaan, kita akan bersama-sama (FAM) membangunkan bola sepak negara,” katanya pada sidang media selepas melancarkan jualan nombor pendaftaran kenderaan ‘RIMAU’ di sini, hari ini.

FAM akan mengadakan Mesyuarat Jawatankuasa Eksekutif pertamanya 8 April ini di Kota Kinabalu, Sabah selepas selesainya pemilihan barisan kepemimpinan baharu menerusi Kongres FAM ke-53 pada 25 Mac lalu.

Khairy percaya, kerjasama itu nanti akan menghasilkan sesuatu yang positif untuk kedua-kedua pihak.

Ditanya mengenai kembalinya empat tonggak Johor Darul Ta’zim (JDT) yang sebelum ini mengambil keputusan untuk bersara, Khairy mengharapkan yang terbaik daripada keputusan berkenaan.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2okIsQD

✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.