Hi! Welcome Back and Stay Tune! Shopee Bakal Menawarkan Sokongan Pembayaran Tunai Seawal Mei Tahun Ini - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Shopee Bakal Menawarkan Sokongan Pembayaran Tunai Seawal Mei Tahun Ini

Shopee merupakan salah satu platform jual beli dengan fokus terhadap platform mudah alih. Kebanyakan transaksi jual beli berlaku menerusi aplikasi, dan pemilik perniagaan boleh berhubung dengan pelanggan menerusinya dan menjawab soalan-soalan pengguna.

Pada acara anugerah yang meraikan penjual-penjual Shopee, mereka turut berkongsi serba sedikit projek akan datang. Selain dari kempen promosi raya, mereka juga bakal membolehkan pembeli melakukan pembayaran secara tunai seawal bulan Mei tahun ini. Menerusi kerjasama Shopee dengan Pos Malaysia, barangan yang dibeli menerusi Shopee akan di pos kepada pelanggan dan posmen tersebut akan mengutip bayaran untuk barangan yang dibeli.

Shopee

Dengan pilihan pembayaran sebegini, pengguna tidak perlu risau sekiranya tertipu dengan pembelian, malah boleh meneliti sifat barangan yang dihantarkan. Buat masa ini tiada maklumat lanjut dikongsikan mengenai proses ini namun langkah ini merupakan satu langkah yang baik dalam melestarikan perniagaan atas talian dikalangan rakyat tempatan.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2oC1CR8

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.