Hi! Welcome Back and Stay Tune! ZOTAC Memperkenalkan Barisan Kad Grafik Berasaskan NVIDIA GTX 1080 Ti - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

ZOTAC Memperkenalkan Barisan Kad Grafik Berasaskan NVIDIA GTX 1080 Ti

Hadir lagi kad-kad grafik baru berdasarkan model NVIDIA GTX 1080 Ti, dan kini, ZOTAC baru sahaja mengumumkan empat kad grafik terbaru khusus untuk mereka yang ingin prestasi terbaik.

Empat kad grafik ini temasuklah kad grafik GTX 1080 Founders Edition, ZOTAC GTX 1080 Ti Blower, ZOTAC GTX 1080 Ti AMP! Edition dan juga ZOTAC GTX 1080 Ti Amp! Extreme.

Dua daripada kad ini, ZOTAC GTX 1080 Ti Founders Edition dan Blower menggunakan penyejuk meniup untuk menyejukkan cip GPU kad grafik tersebut. Versi Founders Edition pula menggunakan penyejuk yang sama digunakan oleh NVIDIA, manakala edisi Blower menggunakan konsep peniup yang sama dengan rekabentuk yang berbeza. Kedua-dua kad ini juga mempunyai kelajuan GPU asas, iaitu 1480MHz dan kelajuan Boost Clock 1582MHz.

Dua kad grafik yang terutama oleh ZOTAC pula adalah GTX 1080 Ti Amp! Edition dan Amp! Extreme. Kedua-dua kad ini menggunakan penyejuk GPU IceStorm, dimana Amp! Edition menggunakan dua kipas, manakala versi Amp! Extreme menggunakan tiga kipas. Selain dari itu, kad-kad versi Amp! dan Amp! Extreme ini juga menggunakan kerangka belakang ExoArmor untuk menyokong berat penyejuk GPU ini supaya papannya tidak bengkok.

Dari segi overclocking pula, kedua-dua kad grafik ini mempunyai kelajuan GPU yang lebih pantas dari biasa. GTX 1080 Ti Amp! Edition mempunyai kelajuan asas 1569MHz dan Boost Clock sebanyak 1683MHz, manakala versi Amp! Extreme pula mempunyai kelajuan asas 1675MHz dan Boost Clock 1765MHz.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2nPantU

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.