Hi! Welcome Back and Stay Tune! Taylor Swift Anggap Laporan Dirinya Hilang Lucu - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Taylor Swift Anggap Laporan Dirinya Hilang Lucu

Bintang sensasi, Taylor Swift menganggap laporan media mengenai dirinya hilang adalah lucu sedangkan beliau sebenarnya ketika ini sedang sibuk menghabiskan masanya di studio beliau yang terletak di New York, Nashville dan Los Angeles.

Pelantun lagu I Do not Wanna Live Forever ini tidak hilang atau bersembunyi sebaliknya beliau sibuk menyiapkan album baharunya.

“Taylor (Swift) telah membahagikan masa antara NYC, Nashville dan Los Angeles sejak kebelakangan ini. Kebanyakannya, beliau menghabiskan masa di studio beliau di ketiga-tiga bandar-bandar,” kata satu sumber seperti yang dilaporkan HollywoodLife.com.

“Beliau bukan sengaja bersembunyi, sebaliknya beliau sangat sibuk di studio rakaman dan terlibat dengan proses penyuntingan album baharunya.”

Tambah sumber itu lagi, “Taylor teruja untuk berkongsi hasil karya dan muziknya yang terbaik untuk semua peminat beliau. Dia telah bekerja keras dan tidak sabar untuk melancarkan album baharunya.

“Taylor” tertawa gara-gara laporan mengatakan dia hilang sekaligus menyifatkan berita tersebut lucu.

Kehilangan penyanyi berusia 27 tahun ini semakin kecoh apabila peminat menyedari beliau sudah lama tidak mengemaskini gambar atau video di media sosial. Selain, tidak membuat sebarang penampilan di khalayak ramai sejak kali terakhir persembahannya di Houston kira-kira dua bulan lalu.

The post Taylor Swift Anggap Laporan Dirinya Hilang Lucu appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2okZePJ

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.