Hi! Welcome Back and Stay Tune! Perkenal Kekasih, Mawar Rashid Pilih Bapa Tunggal - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Perkenal Kekasih, Mawar Rashid Pilih Bapa Tunggal

Pelakon, Mawar Rashid, 22, memberitahu status kekasihnya, Raden Ahmad Faizal Yaakob @ Raf yang merupakan seorang bapa tunggal kepada dua anak cahaya mata, tidak menjadi penghalang untuk mereka menjalinkan hubungan cinta.

“Komen negatif adalah normal dan perkara sebegitu tidak memberikan kesan kepada saya. Ia asam garam dunia artis dan kita tidak boleh menutup mulut orang lain. Bagaimanapun sehingga kini, lebih banyak komen positif yang diterima, berbanding negatif,” kata Mawar seperti yang dilaporkan BH online.

Dalam pada itu, pelakon drama Suamiku Paling Sweet ini berkata, dia selesa bersikap terbuka dengan memaparkan gambarnya bersama Raf bagi mengelakkan tanggapan negatif mengenai hubungannya dengan lelaki terbabit.

Mawar mula mengenali Raf, 32, sejak dua bulan lalu dan sekali gus mendapat restu keluarga.

“Buat masa ini memang saya berkawan rapat dengan Raf. Jadi, saya terbuka untuk memuat naik gambar bersama kerana tiada apa yang perlu disorokkan kepada umum, sekali gus bagi mengelakkan sebarang spekulasi tidak betul.

‘Memang pada mulanya saya berhasrat untuk tidak memikirkan soal cinta buat waktu ini, namun jodoh dan pertemuan itu rahsia Allah. Soal cepat dan lambat, itu juga adalah ketentuan-Nya. Saya pula dipertemukan dengan lelaki yang mempunyai pakej lengkap dan berasal dari keluarga yang baik,” katanya.

The post Perkenal Kekasih, Mawar Rashid Pilih Bapa Tunggal appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2odzvvA

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.