Hi! Welcome Back and Stay Tune! Celcom GBshare – Perkhidmatan Perkongsian Pascabayar Untuk Pelanggan Celcom First Gold Plus Dan First Platinum - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Celcom GBshare – Perkhidmatan Perkongsian Pascabayar Untuk Pelanggan Celcom First Gold Plus Dan First Platinum

Jika anda seorang pelanggan pelan pascabayar Celcom First Gold Plus dan First Platinum, dan sering tertanya-tanya apa yang anda boleh lakukan dengan kuota internet 40GB dan 60GB anda, Celcom kini baru sahaja mengumumkan pelan perkongsian terbaru mereka yang dinamakan Celcom GBshare.

Pelan perkongsian ini dikhususkan untuk perkongsian diantara ahli keluarga, membolehkan pengguna pelan First Gold Plus dan First Platinum tersebut untuk membeli nombor telefon, dan berkongsi kuota internet mereka dengan ahli keluarga.

 

Bagi pelanggan Celcom First Gold Plus yang mahu menggunakan perkhidmatan ini, mereka perlu mendaftar dua nombor kad SIM di bawah perkhidmatan ini, manakala pelanggan First Platinum pula perlu mendaftar sekurang-kurangnya dua nombor, dan boleh mendaftar sehingga lima nombor. Setiap satu nombor di bawah perkhidmatan GBshare ini mempunyai komitmen bulanan sebanyak RM48.

Pengguna nombor tambahan di bawah perkhidmatan GBshare ini akan menerima kuota internet tambahan 2GB disamping penggunaan kuota 40GB/60GB pelanggan First Gold Plus/Platinum. Dalam pada itu, nombor dibawah perkhidmatan GBshare ini juga akan menerima kuota panggilan ke semua rangkaian dan penggunaan WeChat dan Whatsapp tanpa had,

Untuk memudahkan pembayaran dan pengawasan penggunaan kuota internet, Celcom juga telah mengintegrasikan perkhidmatan GBshare ini pada aplikasi pascabayar MYCELCOM POSTPAID dan dari sana, pemegang akaun utama boleh membayar bil telefon bulanan dan juga mengawasi penggunaan kuota internet pengguna dibawah perkhidmatan GBshare mereka.

Jika anda mempunyai anak-anak ataupun kenalan yang memerlukan nombor tambahan ini, anda boleh ke Celcom Blue Cube untuk mendaftar untuk perkhidmatan ini, ataupun layari laman web Celcom untuk butiran mendalam.

Layari: Celcom GBshare

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2p8Numu

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.