Hi! Welcome Back and Stay Tune! Turing Phone Appassionato Dilancarkan – Peranti Pertama Diperbuat Daripada Aloi Liquidmorphium - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Turing Phone Appassionato Dilancarkan – Peranti Pertama Diperbuat Daripada Aloi Liquidmorphium

Tahun lalu Turing Robotics Industries memperlihatkan peranti konsep Turing Monolith Chaconne yang dilengkapi tiga pemproses Snapdragon 820, RAM sebesar 18 GB dan menggunakan sistem operasi Swordfish OS. Konsep yang berfikir di luar kotak tetapi mungkin terlalu rumit untuk dihasilkan. Hari ini mereka mengumumkan Turing Phone Appassionato yang dihasilkan dengan kerjasama TCL. 

Keunikan Turing Phone Appassionato terletak pada bahan binaan Aloi liquidmorphium. Aloi ini adalah lebih tahan lasak berbanding keluli dan titanium. Dari segi spesifikasi maklumat yang diberikan adalah terhad iaitu ia akan diperkasakan pemproses Snapdragon 820, kaca nilam pada skrin hadapan, menggunakan Android 7.1.1 dan dilengkapi pembantu maya dengan nama panggilan Sir Alan. Dua model akan dijual iaitu PX8 pada harga $1099 (~RM 4857) dan GX8 pada harga $1599 (~RM 7066).

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2pbAv0r

✍ Sumber Pautan : ☕ Amanz


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.