Hi! Welcome Back and Stay Tune! Faye Kusairi Dan Suami Mohon Doa Yang Baik Daripada Peminat - Mukah Pages : Media Marketing Make Easy With 24/7 Auto-Post System. Find Out How It Was Done!

Header Ads

Faye Kusairi Dan Suami Mohon Doa Yang Baik Daripada Peminat

Selamat diijabkabulkan pada Ahad pagi lalu, Faye Kusairi hari ini tampil dengan harapan agar orang ramai mendoakan yang terbaik buat rumah tangga mereka.

“Suami berpesan doakanlah yang baik-baik untuk kami sekeluarga dan terima kasih.

“Pada masa yang sama saya sebagai isteri akan bekerja seperti biasa. Manakala tentang batas ketika berlakon suami saya ada pesan juga seperti mana suami lain pesan kepada isterinya,” ujar Faye.

Memandangkan masing-masing sibuk dengan jadual kerja, Faye turut memberitahu mereka belum membuat sebarang keputusan untuk pergi berbulan madu.

“Mengenai bulan madu tu kami memang tak ada perancangan lagi sebab suami pun sibuk dengan kerja untuk drama yang akan keluar pada bulan Ramadan nanti. Dan saya pun sibuk dengan persiapan untuk berlumba (race) juga,” jelasnya.

The post Faye Kusairi Dan Suami Mohon Doa Yang Baik Daripada Peminat appeared first on Berita Viral.

Untuk meneruskan bacaan klik link ini http://ift.tt/2p8glHK

✍ Sumber Pautan : ☕ Berita Viral


(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Enjoy dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share!

No comments

Comments are welcome and encouraged on this site. Comments deemed to be spam or solely promotional will be deleted. Including link to relevant content is permitted, but comments should be relevant to the post topic.

Comments including profanity and containing language that could deemed offensive will also deleted. Please respectful toward other contributors. Thank you.